Cumu serà un ottimista?

Sò avvezzi à dividà a nostra vita in stati neri è bianchi. Ma s'ellu ùn hè micca un piacè di i vostri ghjorni brillanti è cuntenti sempre sempre daraghju piacè, perchè ùn tutti ùn ponu trattà a negativa è i prublemi. Un clima ottimisimu in sè stessu duverà esse educatu. Per fà questu, avete bisognu di amparà à pensà à pusitivu sottu ogni circustanza. Vi parlarà di cumu fà questu.

Cumu uttene un uttimisimu di un pesimista?

Un pessimista hè una persona chì spende i migliori anni di a so vita in anticipazione di i pezzi ora. L'autore di sta affirmazioni hè stata vicinu à a verità. Lamentablemente, in a società moderna hè customary to keep quiet about happiness and achievements, while many are ready to discuss their troubles for hours. Quessi nantu à a vita ùn sò nunda, ma u travagliu di un mecanismu protettive di a psique. A ricerca per i prublemi hè a so cumbatte principale. È a diffarenza tra un ottimista è un pesimista hè chì una persona pensante positiva hà longu insegnatu à incarnà issi miccanismi e trova partiti positivi in ​​qualchì problema. Chì sò quelli chì ùn avè micca dì chì esse una "persona optimista"? Change your mindset and your attitude toward life - this is the only option right, how to become an optimist. Certi cunsiglii effittivi aiutanu à questu:

  1. Ùn hè cusì difficiule di creà una attitudine optimista. Per fà quì, à stanu crede in sè stessu è a vostra forza. Ùn ùn mette in l'autore flagellazione. Ancu chì i culleghi pronti permette micca per chjamate un espunitu inutilizatu, ricordate chì l'hanu fattu d'invezza. Ùn pensate micca chì ùn avete micca bisognu. A prumessa promettenu da chì in casu di fallimentu avete da pruvà una altra volta.
  2. Vulete esse un ottimista? Comunisci cù e persone pusitivi. L'effetti negativi negativi è dreadful sò più contagiosa di un bon animo. Quandu si parta d'esse intesu l'amici cun una maiori dissidenti, truvate chì u vostru umore pò ghjornu di u ghjornu.
  3. Ùn hè intimuritu cù u travagliu è l'atti ch'ùn ùn piace micca. Amparate à fà tutte e cose impurtanti è micca cumu favuritu in a mattina. Per una banda, l'attività di u core avarà da pudè trattà più rapidamente, è di l'altru - avete un restu di u ghjornu per i vostri cosi favuriti è ùn ci hè nisuna ragione di tristezza è ansietà.
  4. Mentre hè spessu cumu possibbili, leghjite è dicite diverse manifestazioni optimista. Partenza è finisce u ghjornu cun affirmazioni positivi. Spiecà a frasa: "Ùn pudemu micca", "Ùn sò micca sicuru" "Ùn puderebbe fà." Dile: "Cridi ...", "Ùn aghju ...", "Fate ...". Inoltre u vostru lottu pò esse ghjustizia di e grande persone:

    "Certi voti, per saltà annantu à l'abissu, ci vole à piglià un pocu di passi"

    "Un ùn averebbe purtatu seriu incidente: l'uttimisimu hè di incruciate i prublemi cù una besta"

    "Quantu casi eranu cunsiderati cumminciate prima di stata implementata"

    "U destinu hè micca una materia di azzione, ma u risultatu di scelta; Destinazione ùn hè micca spettaculu, hè creatu "

    "I cosi magnifichi sò deve fà, ùn pensate micca sempre"

  5. Ricurdativi chì una persona chì hè ottimista, per regula, sempre dorme bè, prende modu attivu di vita, in tuttu ciò chì prova di vede solu aspetti positivi è micca maiuri. Questi ghjente ùn hè micca avutu u tempu di penserà di u malu. Ancu s'ellu ci era un prublema, pigliate cum'è una altra prova, è micca micca un attacu è una occasione per u dulore.

Se ùn avete micca prublemi, allura ... hè ghjuntu mortu! Questa argumintazione ùn hè micca attintau a più ottimista, ma ferma perfetta chì i prublemi ùn sò micca un mutivu per fallu manu. A vostra vita hè chì pensanu. Puderete divèrtanu a vita, perchè una persona hè cuntenta assai quantu ellu hà decisu di esse felice.