Jude Lowe hà pigliatu à l'urganizazione prima di i rifuggiuti in l'addevu in Francescu Calais

U famosu attore di film britannicu Jude Law hà participatu in un spettaculu micca spiciale. Si pisò in u palcuscenicu di u Teatre Chance Chance, un teatru chì era urganizatu in a cità francese di Calais da voluntieri britànnii da Help Refugees.

U cumpusitore Tom Odell è u scrittore Tom Stoppard componi a cumpagnia à a stella di a film "House Hemingway" è "Cold Mountain" in u so discorsu. L 'artisti lettenu lettichi da i refugees, cite l'opari d'Albert Camus è Mahatma Gandhi. Per ciò chì l'audienzia di u performance improvisu puderia diventerà solu, a dramma hè traduzzione in Pashto, àrabbu, persianu è Kurdish. A rapprisintazioni di i stiddi fù salutatu cù ovatori vera.

Chì purtò i famusi inglese in Francia? U fattu hè chì nantu à i sponda di u Passa di Calais, a "cità" sana criscinu, populata da emigranti da u Mediu Orienti. Hè chjamatu "jungle" di Calais. À questu attu, l'artisti anu dumandonu l'attinzioni pùbblicu à u destinu di 500 zitelli chì anu parechji in u Regnu Unitu.

Leghje ancu

Una lettera aperta à u Primu Ministru

Stu rendimentu pò esse chjamatu un cuntinuu logicu di a campagna, chì fù scritta in Inghilterra in supportu di i ghjovani refugli. Un gruppu d'indifferenti celebdi britannichi fece una lettera aperta dirigita à David Cameron, u primu ministru di u paese. Celebrities urge admittance à u Regnu Unitu di i zitelli umbrellas chì anu parechji in l'isula.

Sta petizione hè firmata da centenari di persone media, cumpresa l'Idris Elba, Benedettu Cumberbatch, Helena Bonham-Carter, Colin Firth è Jude Law stessu.

Salvate, ùn pudete micca ignurà!

A situazione hè exacerbata da l'autorità di Francia, chì pensanu di scaccià a parti di u campu di refuglianza prima di a fine di a settimana. Cusì, senza un culori sopra a so testa sarà circa un milla emigranti.

À quell'ora ora, micca menu di 4000 migliori forzi in u campu vicinu à a cità franca di Calais.