Museo di storia lucali, Krasnoyarsk

U museu regiunale in Krasnoyarsk hè u più anticu in u Far East è Siberia. In più, sta istituzione in Russia hè ancu u più grande. U museu di Krasnoyarsk hè un centru educativu è infurmàticu di tutti i musei regiunale in Siberia orientali. Ntô 2002 si juncìu a l'Unione di Musei Russa, è in u 2008 hà vintu u tìtulu di u vincitore in u cuncorsu "U Museo Changing in un Changing World". U primu direttore di u museu, fundata in u 1889, era PS. Proskuryakov, è oghje hè guidatu da V.M. Yaroshevskaya. L'aria di i salotti di l'exhibitu di u museu di a tradizione lucali hè 3.500 metri quadrati, è circa 360 000 visite annu.

U museu è a mudernità

In u 1889, quandu e porte di u museu fù apertu à i visitori, era situatu nantu à a strada di Karatanova, 11 in a casetta di Krutovskikh. Uni pochi anni dopu u museu hè stata cambiata in i salotti di a piazza Starobazarnaya, induve hè sempre situatu.

U bastimentu stessu di u museu hè una mostra di l'architettura di l'Art Nouveau. L'estructura hè assai simili à i tempii antichi Egizziani. Allora ellu à Leonid Chernyshev, un architettu Krasnoyarsk, chì prupusizò l'autori di a cità u prugettu di questu edifiziu. Hè struitu in u 1913 in u situ, induve si trovanu a sala di vita. Ma a cumplimintata di u travagliu di coppiu hà impeditu l'Prima Guerra Munniali. In principiu u bastimentu hè stata utilizata com caserna militare, dopu l'ospitalu era situatu quì. In u 1920, u museu inescuatu incusculatu à a terra, ma finu à u 1929 fù ricustruitu. È oghje l'exhibiti di u museu di storia località in Krasnoyarsk sò in questu edifiziu.

Quandu a Gran Guerra Patriottica cuminciò, era necessariu di limping l 'expositioni di u museu, perchè l'edificu era obligatu da u dipartimentu di a Ruta di u Nordu. Solu in u 1987 u museu torna in i so pareti nativu. A ricustruzzione durò à u 2001. Una facilità di almacenamientou era aghjuntu à u museu di l'edifiziu, è in 2013 hè stata appressu a l'apparizione storica, adattazione di e facciate.

Per l'annu di u travagliu di u museu, i so fondi anu sviluppatu significativu cù l'exhibiti. Sì in u 1892 anu cume più di 10 mila, oghje u numaru d'exhibiti supera 468 milla. Proposti di u museu introducenu i visitori à a storia di a regione. L'esposizione principali sò temi archeologichi, paleontològii, artistii è corsi naturali. Eccu avete vede u scheletru di un mammutiu, un stegosaurite, una varietà d'armi, ducumenti veri di valuriziu scientificu è storicu. Quì ci sò i autografichi di Rasputin, Napoleon. A culliglia di museu diventò a basa per a creazione di numerosi oggetti culturali. U museu regiunale in Krasnoyarsk pussedi sei rami è i ghjirandulati in elli sò rializati in Russiu, Inglesu, Germanu è Francese.

A basa di u museu oghje, ci sò i clubs tematichi creati per cumunicari cummincii simili. Quì pudete sparte l 'experiències, participà in l'attività di u sviluppu, è divete in spassighjatu u prufittu. Per i studienti è i studienti, cuncorsi, quizzesi è oliimi sò spessu pruspettati.

U schedariu di travagliu di u museu regiunale in Krasnoyarsk permette visità à un momentu còmicu per i visitatori è i membri di i clubs. Si u marti, u mercuri è da u vennari à u domicile hè apertu da 10 à 6 ore, da quandu l'ore di apertura di u museu in Krasnoyarsk u ghjovi da 13h00 à 21h00, chì hè assai còmode per quellu chì sò impiegati à u travagliu di u biura. U prezzu di u bigliettu per i zitelli hè 50 rublu, per adulti - 100. Ci hè un museu nantu à a strada Dubrovinsky, casa 84.