Sablin caves e cascate

In l'abbitanti di San Petesburgo, ci sò parechje belli è interessanti chì tutti puderebbenu bisognu di vede: u Palazzu di l' Alexander in Tsarskoe Selo è u famusu Peterhof, è parechje altre. Unu di sti objeti, chì pò esse attribuiti à i lugares più interessanti in u mondu , hè u riserva naturale di Sablinsky. In u so territoriu sò e famose cavernes e cascate di Sablin, chì, secondu e grazie à l'omu, anu ancu una criazioni di assai successu è bella.

A storia di e caves Sablin

I Cavernes, cum'è l'avemu digià dicenu, si sviluppau artificiale. Dug in finale à u XIX seculu, per scuperta a sà aduprata in a vetrina. Dopu à i langue finamente abbandunate e caverde di Sablin, caiu in manu di a natura, chì hà da piglià i so aspettu.

In u 1976, u territoriu di e caves di Sablin fù ricunnisciutu com'è riserva è, pocu dopu, hà realizatu una quantità di opari nantu à ennobling e rinforzà e caves è u territoriu contru.

Chì pudete vede?

In u territoriu di a Riserva Sablinsky ci sò 2 cascate, 6 caverde abiche, accessibule per i visitatori è 2 caverne cù entrate litteratu. Pensemu chì ùn puderebbe sorpresa micca s'è dicemu chì ci sò rivi in ​​questa area, cù boni fiaschi è purti.

Cusì, hà studiatu a geografia circundante, avemu avemu passatu à e cave stessu. I nomi ci sò datu per elli da i so signali esterni. Per esempiu, a Cave de Three-Eyes hà stata chjamata perchè i trè buchi di l'entrata, è a cueva di Pearl in u tettu hà u depositu calcariu chì reminiscente di perli, incidentale, i perli erani truvati in e cave prima.

E, sicuru, in parechji caverna ci sò i carciuti amatori è fascinanti da e stalactiti è e estalagmiti, chì i chjassi di vetru si pozzu spaccere di acqua. Agree chì questu hè un specje intrigante, in particulare se unu pensa chì tuttu stu miraculu hè creatu micca in un ghjornu, ma s'acumula nantu à l'anni.

A tampiratura di e caverna sò sempri stabile + 8 °. Ci cintholi di bats await the winter, volte volte furunu, chì sò durmenanu in l'invernu, coperto cù petite chjatta di rugiada, nantu à una petra bianca. Per via, i dui è l'altri prupietenu per disruptore, questu hè vistu da vicinu da guidate lucali.

Cova in u banku

À a caverna Levobereznia, vi vùagliu dicerà per separà, tk. hè u più grande è più interessante. U labirintu entangled supera 5,5 km. In u so territoriu sò 3 laghi sottumessi, a prufundità di quale in certi lochi righjunhe i 3 metri.

L'altru caratteristicu di questa caverna sò bellissimi chaises chì sò tituli peculiarità di fichi: u Salone di u Bisore di u Rete di u Sottu, u Hall Cosmic, u Capicci di u Capicorsu è à l'altri. Ci hè ancu un làscanu di un gattu, chì pudete passà per quì chjinate quì, alluttendu e tene à u corpu.

Cume accade à caverne e cascate di Sablin?

Avà, quandu avemu dettu a peculiarità di sti posti riservati, resta pè risponde à a pregunta principale: "Induve sò e caves Sablin". No tantu luntanu, solu 40 km da San Pietroburgo. Pudete cuntene in caru o trenu, se selezziunate a seconda opzione, fate cù cura à e bolete, no tutti i voci di veda à Sablino. Quandu u trenu pò piglià un autobus, o pudete camanderà à pedi, a distanza hè solu 3,5 km.

Aghja in mente chì ùn avete micca entra in cave Sablin, cum'è chì i so labirintu sò assai cunfusi è per i principianti pò esse chjucu. A più ottima ottima per visità queste postu sò parechje viaghjatori, chì includenu assai prugrammi, per esempiu beure té in una casa vicinu à u Gnome. Cumu ti piace? È deve esse dichjaratu chì parechji di queste programmi ùn sò micca pensati solu per adulti, ma ancu per i zitelli.