Dui Olimpichi

Sicondu parechji fonte nantu à l'Olympus era un numaru diffesu di dei. In generale, hè chjaru di chjamà i 12 deities principali di a Grecia antica. Chì ci era una certa ghjerarchia, è ogni diu era rispunsevule per a so direzione.

U Panteonu di i Ddiu Olìmpichi

Allora, in Olimpu hà campatu:

  1. U principale grecu era Zeus . Hà cuntrolatu u celu, u tronu è u lumi. Zeus hè u diu di i Jochi Ulìmpici, perchè era in onore di quellu chì Hèrcules hà criatu.
  2. Hera, a mòglia di Zeus, era a dea più putenti di a Grecia antica. Era cunzidiratu a patrona di u matrimoniu. Homer l'hà dettava com vindictive è ghjeli.
  3. Apollu era cunsideratu cum'è patronu di u sole . Avia parechje parechji talenti, di ei unu si ponu distinguishà a capacità di ghjucà nisunu strumenti musicali, è puru spartaghju cù alta precisione.
  4. Artemisa hè a dea di a caccia. I Greci anu cunzidenza ancu chì era a patrona di a fertilità. I so cumpagni agghici eranu ninfi.
  5. U diu di a fertilità è di l'enoteche hà cunsideratu Dionisiu . Viulamenti travagliau u mondu cun una longu persa è insignonu à e persone cumu fà u vinu.
  6. Hèphaestus hè u diu olimpique di u focu è l'artighjanu ferru. I so prudutti sò incredibile bella è durable. À l'aspettu distinti di l'aspettu pò esse attribuitu corse.
  7. Ares hè un diu aggressivu è spessu incontrollable di a guerra. Hà participatu à e battaghji, cum'è Ghjesù hà avutu a mamma di u morte.
  8. Affascinante bella Aphrodite era a patrona di l'amore. Nimu ùn pudia aiutà à fallu in amore cù ella. Sicondu i miti, pareva di spuma di mari.
  9. U chjucu principali di l'ànima à un altru munnu era Hermes . Hè cunsideratu ancu un messenger di i dii. Li apprezzé per u so avellu è l'astuzia, chì spessu u salvatu in situ situ.
  10. Athena era a patrona di una guerra ghjustu. U so avversu eternu era Ares, chì era stata scunfata parechje volte da l'Atena. Hè statu sguassatu cù a so saviezza è a prudenza.
  11. Puseidonu era cunsideratu u diu di i mari. Era veneratu principalamenti da i marinaghji, i cummircianti è di i pescadori, perchè e so attività dipendinu direttamente nantu à u mari.
  12. A patrona di tuttu a vita nantu à a terra era Demeurettu . A so arrivu era assuciatu cù a primavera. E so attributi eranu a cornucopia, uce è poppies.

Alimentazione di i dii Olimpichi

U più cè famuzu di l'abitudini di l'Olimpu hè stati ragweed. Tuttavia, certi scientisti ùn anu da accordu cù queste. Ci hè una informazioni chì in fattu chì i dii greci manghjonu u melu, ma unu di i miti indicanu chì l'alimentariu hè statu trasmessu à a muntagna da l'ucculi, micca l'abi. U main drink di i diu di l'Olimpico hè u nettaru. Hè cume chì era questu alimentu chì dà forza è eterni ghjovani. In generale, da e fonti è miti esistenti ùn si pò micca capisce bè è truvà u locu è u modu di ottene, è più impurtante, u prucessu di l'usu di l'ambrosia è di u nettaru. Hè per quessa chì in u mondu mudernu l'alimentariu hè cunsideratu solu un mitu è ​​una fantasia.