Witch Hunt in u Medievu è in u Rusu Anticu

A persecuzione di e persone cunfunditu di custruisce a sorceria, principia in Roma antica. Ci hè criatu un documentu especial chì determina a pena per esse accertati. Hè statu chjamatu "Lege di e Doce Tables", sicondu ellu, u crimeu era puniscibile, in parti, da a pena di morte.

Witch Hunt Motivi

U più grande sviluppu era a persecuzione di e ghjente scelta in u Medievu. À questa ora in Europa, ci anu l'esercitu massu di quelli chì eranu accusati di stu crimini. Stòrici chì anu studiatu stu fenominu susteni chì e causazione di questa corsa hè a crisa ecunomica è a famine. Sicondu l'infurmazioni dispunibuli, a caccia hè un modu peculiar di riduzzione di a pupulazione di i paesi europei.

I recordi di i vitture di i tempi cunfirmanu chì in una quantità di paese avete un sustintamentu demograficu. In u listessu periodu, un cambiamentu di e cundizioni climatichi, chì ultimamente hà purtatu à una scassessa di prudutti agriculi è un diclinu in a cattle. La fami è a terra pruvucati disturbi di pesta. A riduzzione in a quantità di persone cun l'aiutu di l'esecuzione massimo solu paralizata solu u prublema.

Chì hè una caccia di bruciata?

In u Mediuevu, stu tèrmini fu caputu cum'è a ricerca è l'esicuzzioni di e parolle spellcasting. A caccia di Brughiera hè nunda, ma l'exterminamentu di un omu di un dissidente chì hè suspettatu di avè ligami cù spiritu maligni. Sicondu rapporti stòrici, l'evidenza accusatoria era spessu mancanti per rende un vericu. Spessu l'unicu scopu era a cunfissioni di l'accusati, acquistatu sottu a tortura.

In u mondu mudernu, u termu di caccie di bruciata hè stata di modu moltu diffirenti. Hè adupratu per denunzià a persecuzione di varii gruppi soziale senza pruvvidenza di a so culpabili, chì sò in disgustatu cù u sistema esistenti, è dissenters. Questu cuncettu pò esse truvatu in a discussioni di l'avvenimenti pulìtichi, quandu un statu prova, senza avè l'argumenti per implicà a so rispunsabilità per ogni situazione à altru paese.

Witch Hunt in u Medievu

I paesi europei duranti stu pirìudu attivamente distruttu a pupulazione. In u iniziu, i cacciadini di caccia in u Medievu si eranu fatti da i servitori di a chiesa, ma dopu, a Santa Inquisizione hà permessu di cunsiderà cunfirmazioni di curregi seculari di a maghjeria. Questu hà purtatu à u fattu chì a pupulazione di i paesi è i cità eranu subitu a guvirnanti lucali. Sicondu data storica, a persecuzione di i sorelli in u Medievu si sviluppau in vendetta persunale contr'à e persone disgustatu. E guvernatore locale puderanu tuccà e so terre privi prediletti è altri valuri di materiali solu da esecutà u so dirittu pussibbu.

Caccia per i Bruciati in Russia

I criticu crede chì u prucessu di l'Inquisizioni ùn hà micca ricevutu tali sviluppu in Russia antica, cum'è in Europa. Stu fenominu hè cunduciutu cù e peculiarità di a fede di u populu, quandu una impurtanza più importante hè stata attaccatu à a piccatura di a carne, ma à i pinsamenti è l'intrepretazione di u clima è di i fenomeni climatichi. In ogni casu, in Russia, ci hè una caza di i sorelli, chì significheghju:

  1. Prugetti simili eranu. Eranu guidati da l'anziani di u clan o i capi.
  2. Cù cundùna culpabili, a punizioni era a pena di morte. Hè stata fatta da travagliu indimentu o cessoriu vivu.

Cumu eranu i machini eseguiti?

A cummissione di questi crimini hè puniscibile da a morte. L'esekitzeghjani di e mischieri durante l'Inquisizioni eranu fatti publicamente. U litige aghjunse ancu assai espettori. In una quantità di paesi europei, l'accusatu hè stata torturata immedanatu prima di cendizzioni o pendre. L'esekutazione di a seconda mota brucia hè stata utilizata menu più menu spessu ch'è u primu, un certu di clerici crede chì solu l'u focu di l'Inquisizione puderia supremu a forza impura . Quelli di quattru è affucannu, era ancu usatu, ma menu spessu.

Oghje, u prucessu criminali nantu à culpusie di a soru, o cacciaduli, hè soporta da un nummiru di stati. In l'Arabia Saudita, i cudi crimini sò puniscibili da a morte. In 2011, nantu à i culpusie di fà riti magichi, una donna era decapitata. In Tajikistan, per i stessi crimini, prigione per 7 anni hè stata provista.