Dea Juno

Juno hè a dea di a Roma Antica, chì era cunzidiratu a patrona di u matrimoniu è a maternità. A so cumpagnia principali era di priservà a famiglia è u matrimoniu. Juno era a mòglia di Jupiter. In a mitulugia greca, currisponde à Hera. I Rumani cosevanu chì ogni donna hà u so propiu Juno. Avia duie cunsiglieri: Minerva hè a dea di a saviezza è a dimora scura Ceres.

Elementu ufficiali di a dea Ghjunumu in Roma antica

A dea era repressa sempre in a ropa, è ella hà sappiutu quasi u corpu entene, fora di a faccia, parte di u collu è u bravu. Juno era assai altu è slanciatu. I caratteristiche distinti di l'esternu include l'ochji grossi è u capeddu luxuu. I so attributi principali sò: una diadem in forma di una luna è un velu. L'abitudini sagri per Juno eranu u pavone è u ghjallu. In certi imaghjini, a dea porta a pelusa capruna, chì simbulizeghja a so passione interna. A diu di guerriera apareceu in un cascu è cù una latta in i so mani. Sicondu a funzioni, a dea Ghjunumu avia parechji alcuni:

Malgradu u gran numaru di rispunsabilità è opportunità, Juno era principalmente cunzidiratu a patrona di e donne casate. Ella aiutau li rapprisentanti di u sessu fairu per mantene l'amore in una relazione, hà insignatu à superà i prublemi è i prublemi. Juno patroni l'aspettu mpurtanti di a relazione trà un omu è una donna, per esempiu, a sessualità, a gravidez, a bellezza, etc.

U cultu di a dea di u matrimoniu era assai populari. Aghjustassi parechji pretensi oltre, per esempiu, teme è rispettu, dulcezza è astuzia, ecc. Juno era cunsideratu una oppusizioni definita à u patriarchatu è à u grossu putere giallu. In u Capitolu hè u tempiu di a dea Juno. Questu vinni i Rumani per dumandà avè cunsigliu è supportu. U gandinu u sacrificatu à ella. Chjamonu Juno Coin. A so cumpagnia principali era di cura di u benessivu di l'statu. Ella avvirtiva di prublemi e prublemi impending. In u tribunale di stu tempiu, i dinari fù statuciutu per i Rumani. Hè per quessa chì in u tempu si cuminciaru à esse chjamati munete. In onore di Juno, u mese, ghjennaghju chjamatu.

Un altru locu importanteu di cultu di a dea romana Juno era u colina di l'Esquilino. Ogni annu quì ci sò e vacanze, i chjamati matronalia. I principali participanti di a celebrazione sò e donne in u matrimoniu. In i so mani sò stati guirreri, è avìanu accumpagnatu i so servitori. Passava tutta a cità sana à u tèmpiu, situatu à una cullina. Juno Hanu sacrificatu i fiori è dumandatu a felicità è l'amore.

Fortune telling "Juno"

L'antichi grechi cosevanu chì a dea possa una intuizioni maravigliosa è un rigalu di preghjudiziu. Questa divinazione utilizendu antica munecchi romana hè simplificatu. Cù u so aiutu, pudete piglià una risposta per qualsiasi question di interessu. Per pudè à cumminisce hè solu cù a so fiducia in a so efficacezza. Prima di l'iniziu, hè cunsigliu chì una munita serà donatu à a dea Juno. Avete bisognu di piglià cunde di duminii diffirenti è i ghjallu. A risposta hè datu quì sottu u dirittu falatu è u valentariu. Allora, se e muniti di una denominazione più alta si abbandunate cù l'ajia, a risposta à a quistione hè positiva. Quandu l'aguila hà cattivatu small coin, significa chì u scopu hè realizatu, ma micca prestu.