Irina Sheik è Bradley Cooper sò preparati per a nascita di u sicrittu figghiu

Parissi chì Irina Sheik è Bradley Cooper sò seri pensendu à ricumincià a famiglia, è, forsi, ghjè oghje aspittendu un altru figghiu. Paparazzi hà captu u amatori chì venenu fora di u centru di prugramma famigliali.

Piani di u futuru

In u Novembre, i medichi rappurtenu chì unu di i pariglii più belli d'Hollywoodi - Irina Sheik è Bradley Cooper - ùn si mancava à u nàscita di un zitellu.

Insiders informanu chì i ghjovani parenti di Leah di 10 mesi chì ùn sò micca stati attaccati da u matrimoniu, sònniu di una grande famiglia. A supermodeli russa piace à esse una mamma assai, anche, ùn vulia micca avè una gran diferenza d'età entre i so eredi, è perchè ella è Bradley hà dettu d'affruntà u prublemu di u procreation l'annu vinci.

Irina Sheik è Bradley Cooper cù a figliola Leia

Confirmazione indirecta

Dittu - fattu ... U luni, i paparazzi captu u coppiu dolce in un parking di sizioni sottu à u Los Angeles, à a sortida da u centru medico di a UCLA di a planificazione di famiglia. Hè bisogna chì quì ùn anu micca accidintali.

Irina Sheik è Bradley Cooper sò videru vicinu à u centru di pianificazione di famiglia

L'Irina hà vistu chic in u maxi dressing maxi in i buttoni è cù taglioli, costing 696 liri sterlani, cù una stampata motley. À i pedi di i belli eranu comodità còmpiu cù un patronu animali. Ella aghjunghjava i so capelli in un mannu impurtante, scurdate di u maquillaje.

Shake and Cooper viaghjavanu à u carru, tenendu mani, un sonaghju ùn lasciavanu i so carichi sferiti. Hè a coppiu chì anu avutu causa di gioia?

Leghje ancu

Ricurdamu, u primu di gravidanza di i fanciuti di i principii mudificati in u scontu Victoria's Secret in 2016. U stomacu redundatu di Sheik, senza mancu di dubbiu, hà prestu subite una mamma.

Irina Sheik à Victoria's Secret-2016 in Parigi