COPD - vita expectante

COPD - malatia pulmonar obstructiva crònica, hè un cumplicatu di patologii (inklu a bronchitis crònica è enfisema), chì porta à una restrizzioni di flussu di l'aire è di disfunzioni pulmonar. A malatia hè pruvucada per una reperazione inflamatoriu anormali chì si trova in i tissuti di i pulmoni sottu a influenza di particeddi patogeni o gassi. Oghje chì sta maladugia hè osservata in i fumatori. Inoltre, a malatia pò esse accumitata da a contaminazione di l'uperazione, u travagliu in cundizioni danniggiati è a predisposición genetica, ancu s'ellu ùn hè micca pocu cumunu.


Espectioni di vita per a CVA

A rimbormentazione tutali di a CVA hè impussibule, a malatia hè sempre, ma lentamente avantaghju. Per quessa, u prugruvatoriu favorevuli per a CPUP è u so impattu in a vita di u piuvessu depende direttamente da u stadiu di a malatia.

A prima praticata hè identificata, u più altu chjaru di alcuni un cursu favurèvule di a malatia è a remission persistente. In i staddi avanzati, a maladie conduiscia a perdita di capacità di travagliu, invalidità è morte per u sviluppu di fallimentu respiratorju .

Esperanza di vita in e diverse tappe di a CVA

  1. À u primu stadiu, a malatia ùn fate micca un esurtazione significativa in a cundizione. A tussi leva hè sporadicamenti vista, a dispnea appare sola cù l'esercitu fisicu, l'altri sintomi anu mancatu. Per quessa, in questa stage, a malatia hè diagnosticata in menu di u 25% di i casi. A dittizzioni di a malatia in una forma ligera è u so trattamentu puntuale permette à u paci di mantene a crescita di vita.
  2. In u seculu (a rigione moderata), a COPD hè carattarizata da predicazioni menu favorevuli, chì porta à certi limitazioni. Pudete bisognu di medica constantu. A questu staghenu, a funzione di i pulmoni hè ridutta, a dispnea pò esse osservata cù carrughja, u paci hè disturbatu da una tacca persistente chì aumenta fermamente in matina.
  3. U terzu (severu) AOPD hè carattarizatu da difficult difficulty breathing, constant shortness of breath, cianosis, u sviluppu di cumplicazioni chì affettanu à u cori. L'expectativa di vita di i malatturi cù sta stampa di a malatia ùn sia più di 8 anni di media. In casu di aggravazione o ovene di malati concomitanti, a probabilità di un valuttu letale righjunghji à u 30%.
  4. Cù l'etapa 4 di l'EPPP, l'expectativa di vita hè assai sfavorevoli. U paci hè bisognu di custruzzioni constantu, a terapia di mantenimentu, a ventilazione hè spessu necessariu. Aproximativamente 50% di i pazjenti cù l'EPPD di l'ultima etapa anu una speranza di vittoria di menu di 1 annu.