Comu cocilu ova, perch'elli ùn fà micca chjappà?

Molte spessu ancu i magriere di vivaci viventi ùn fallendu quandu l'ovos di pollo. U cascarru solu crachjate, chì spessu implicanu u flussu di a prutezione in l'acqua è, in cunseguenza, spoorage di u pruduttu. Hè bellu si l'ova sò intesu per aghjunghje in una forma machata à una insalata o di qualsiasi pratiche. Ma se, dìcenu, si furmerce uvaghji cum'è un trattatu tradiziunale di Pasqua o da imbullette, induve a forma di l'ovu è l'integrità di a cunchiglia hè indiscutibile impurtante, in casu un incidente pruvucarà assai disgrazia.

Cusì cusì hè a coccia ova oghji cusì per ùn avè micca chjappà è ponu esse puliti? Avemu tentarè annunzià ancu quantu pussibule in dettualisazione annantu à tutti i matte di l'ova di coglie è cunsiderà i fatturi chì sò a causa di violazione cuntrollata di l'integrità di a cunchiglia d'oltre durante a cocciuta.

Comu cocilu u ova senza cracking?

Perchè u culmu di uccisione per culpa? Prima, hè bisognu di piglià in cuntà chì ci hè una probabilità di acquistà ova chì anu ricivutu durante u prucessu di trasportu una piccula microcrack chì hè invisibule à i nostri ochji, chì quandu quandu hè stata sposta à un mezzu d'ebbulenza ingaghjatu hè maximizatu è esse apparente. In questu casu, un pudere micca minimizà a probabilità di a prufundità chì danu à l'acqua chì hè assicuratu da u salottu generoso di u salitu. Per esse fidu, possi ancu aghjunghje uni pochi cullenimenti di l'acitu à u panu, chì hè ancu esse un embiu superiore à a prutezione.

U sicondu mutivu per quandu un ovu pò esci da a diffarenza di i valori di tempurane à l'ovu è l'acqua chì ghjera immersa in cucina. Sì, dìcenu, per fate l'acqua di furià in un ovu da un frettu, a probabilità chì esisti in burchinu hè abbastanza grande. Da questu quì segue chì, prima di coccia, u pruduttu duverà esse caliutatu un pocu per questu in acqua calidez. È hè ancu più affidàbbili per mantene oghje à a temperatura di l'ambienti per duie uri, è poveru di culisazione inizialmente in una tavola cun salitu generosamente à a temperatura di l'ambienti. Appena, cuntene u cuntinuu nantu à u focu forte è à i primi signali d'ebbulenza, reduci l'intensità di u calore à u minimu. Per fà ottennuli oghje, sò stati chjucchiati da trè minuti, in un saccu - cinque, è duru duru - sette.

Un fattore impurtante chì influenza a integrità di a integrità di a cunchiglia hè a so gesite. Se ote di qualità inadecuate sò uttenutu da e vinture chì si mantenenu in viulenza di certi requisimenti à l'alimenta, a probabilità d'una diminuzione in a densità è u grose di a cascarola d'oca hè assai alta, chì hè a cunsiguenza di cunsiquenzi negattivi durante a cucina.

Ci hè ancu una teoria chì l'uvaghji spluta per u prublema più numerosa sottu a coccia in un colchju à l'ughjettu locatu à u còrciu falzu di u ovu. I sustegnu di sta tiurìa riuriscenu di perforà un capelli d'agulla in questu area. Ma e statìstichi dimustranu chì a probabilità chì l'ove vi si manteneva intacta, dì chì, sicuru, i rete di temperatura ùn sò micca manteni, hè minimu.

Comu cocilu ova, perch'elli ponu esse puliti?

Eppuru, ancu hà amparatu à foglie l'ova, perchè ùn fà micca chjappà, è pudete a priservà a so integrità. E avà da ciò chì deve esse fatti per ch'elli ponu esse puliti.

L'ovu di zucchero à u gradu di preparazione, hè necessariu di catturà cù una cullette o cullone è colpoqui subitu in un dispusitore di acqua fredda per un minutu è preferibile in aghjunghje l'acqua corrente. Dopu quì, deixanu e uvaghji in un tazzulettu cun acqua fredda per trè à trè minuti finu à quandu sò perfetti, perchè mentre sò chjudianti, cuntinuanu acquistà una densità è ponu perdiri a consistenza propria.