Conspiracy da l'udderiu

L'uvulu bovinu hè una malatia durante a qualzione di suppulazione di e glutine di sudore. Perchè oghje, u trattamentu intervene intervene urientale. Prima di decide di stu passu, pudete aduprà e ricette di a medicina famigliali è a magia per liberà l'uvaghja. Diversi ritimi parechji anni fà sò l'unicu modu per curà sta malatia.

Conspiracy da l'udderiu

Per disperse di l'abscesses, hè cunsigliu per necevarè parechji bulbe, friture di grassu è cunmbisce cù sapellu rasturnata. U mistu resultanti deve esse posta à l'area affettata. Allora leia a Prutiva di u Signore tri voti.

Per rinforà i danni à l'apparizione di l'udderiu, pò esse u rituali. Hè necessariu di piglià un pezzu di carne fresca fresca è guidendu in un circhiu, in l'area prublema, dicenu dinò parolle:

"Vultà à quellu bogeo chì si chjamava, è schiavi di Diu (nome) per sempre. Amen ".

Cusì, a malatìa deve esse à questu pezzu di carne, chì devi esse datu à u cane. A notte, hè cunsigliatu per aghjunghje l' ointment à l' ichthyol à e prublemi.

Trama efficaciousa da l'ublulu

Per fà u rituali hè necessariu à a luna mensa. Da trè à cinqueghjami in a matina avete bisognu à piglià l'acqua. Per u rituali, pigliate una veduta cù una ramu. Circundendu u situ prublematicu, trè volte à a ghjente, dicendu queste parole:

"Cum'è una ramu est seccu, cusì l'abscissu fora!"

Dopu quì, pusendu u ramu nantu à a tavula, ma ùn deveria micca tavule. Hè necessariu di passà trè volte à una puttana cù un amicu anonimu è dicenu:

"Quandu sta piccetta nantu à l'arbre hè siccatu, perchè l'esclave di Diu (nome), l'abscés hè mortu! Cusì sò!

Dopu quì, preparanu l'acqua, dicendu trè volte:

"À una petra ghjustu si trova un rozu di casa! U Cristu hè statu sottu à u carottu è miridia à l'arbulu. Cumu a foglia caduta di l'arbre, chì Ghjesù Cristu à u servitore di Diu (nome) purifica u sangue di pus è tuttu stagnazioni! Amen! "

Ci vò à bagnaraghju dopu u bagnu cù l'acqua.

Un'altra manera di parte di l'antenati - fasgianu l'area affettata cù a crema agria è fècenu chì u cane (cagna) lame. Cumu esse manipulazioni per 12 giorni in a luna caduta. Ricurdativi chì i rituali travaglià solu se crede in forza màggica. Ùn hè cunsigliatu per ùn dettu à qualcunu di a cummanda di rituali.