Kate Middleton ignora u codice di vestitu sicuru di l'annuncia BAFTA-2018

L'ultima notizia, u duca è a duchessa di Cambridge, ghjùnsenu à Albert Hall, diventendu allora di u premiu prestienti BAFTA, u analogu britànicu di l'Oscar americanu. Kate Middleton hà vedatu moddu in un vestitu verde scuru per u culore di i so ochji.

Kate Middleton è Prince William à l'annuncia BAFTA-2018

U grandi disassemblimentu

A semana passata hà fattu cunnosce chì Kate Middleton è u Prince William, chì sta primavera hè diventerà parechji per a terza volta, anu onore cù a so prisenza a ceremonia di premiatu l'accademia britannica di Film and Television Award.

Prima chì a donna di l'erede di u tronu hè una scelta difficultella. Cù a manu luminosa di participanti stella in u successu eventuali, e donne chì, contru l'intimità sessuale in Hollywood, eranu risultati secrettu di vultà à u partitu in cipote negra. In ogni casu, sicondu u protokollu reale, a duchessa anu osservatu a trugalità è ùn participà micca in questi d'protesta.

I gossipers sò una scumessa nantu à un lignu di scatula negra. L'intrigue durò finu à l'ultimu ...

Elegance stessu

À u tapitore rosso da u 71 premiu BAFTA Awards, Kate Middleton hè statu accumpagnatu da u sposu di u prìncipi William in un maxi-vistu di u malugumu di Malachite da Jenny Packham, è aghjunghje cù un collarete spalle, pendelle è un anellu. À i pedi di a duchessa di Cambridge, ci era pratiche negru Prada, è in i so mani - u mastru Mascaru.

Kate Middleton è Prince William à u BAFTA-2018

U cinturallu nìvuru cun un petit arcu in l'ind'i circate di Kate era un insinuatu di a so prutesta contru l'acassi è un signu di supportu per l'iniziante Time's Up.

Kate Middleton à l'annuncia BAFTA-2018
Leghje ancu

L'scelta di a mòglia di u prìncipi William ùn hà micca sà di qualchì altru, pruvucava un debufu intensu in a reta. Parechji credi chì Kate hà da passà un vestitu nìttimu, è ùn hè micca esse spressione a pusizioni pulitica, ma civili, o esse in casa.

Kate Middleton è Prince William cù u direttore esecutivu di BAFTA, Amanda Berry