Brad Pitt hà micca successu à ottene custodione cumuni di i zitelli

Angelina Jolie è Brad Pitt anu pudè riintrovertì a materia di custodia di i so figlioli tutte e pareti di u tribunale, i medichi rappurtati, citatini a dichjarazione ufficiale di u rappresentante d'una attrice. A coppia hà firmatu un accordu permanente, similar à a risulenza tempurale, chì era statu aduttatu da l'autorità lucali in uttrovi.

Live with mother

A Lunedì, a secretaria di scrivania 41 anni Angelina Jolie hà dettu chì l'attrice è Brad Pitt, di 52 anni, anu capace di risolve a "issue di i zitelli". Jolie, cum'è prima, hanu bisognu di custiddesi esclusivu di sei prupietà chì anu da elite da ottu à quindici anni. L'appellu à a stampa dice:

"Tutti i zitelli sughjurnate cù a so mamma. La riunioni terapeutica cù u babbu continuà. Tutti i partiti sò destinati à guariscenu a famiglia. Vulemu a dumandà tutte di voi per una attitudine dilicata in questu difficultu tempu ".

Fù turnatu?

Pridu rapprisenta, cum'è ellu stessu, ùn mancanu micca nantu à a informazioni ricevutu. Uni pochi ghjorni fà, Brad s'hè stabilitu in un modu di lotta, è dumandava à a tribunale per ugguali diritti di custodia di i zitelli. L'attore ùn piace micca chì tutti l'eredi vanu cù Jolie, è ùn puderebbe solu vince à visità.

Leghje ancu

Brad cambiò a mente o ùn sapemu micca qualcosa?