Quandu si piantà un Plantas di Tomato?

Quandu hè megliu per pattaro u pumati, ùn tutti i ristoranti di l'estiu ùn cunnosci micca, è ghjeneralmente a cumpetizione diligente, chì si prumetti prima. A ora, ci sò assai cunsiglii annantu à l'età ottimali di e piantini di tomate per u so atteru nantu à un postu permanente. Inoltre, ùn hè micca difficiule per calculà a timing de sementi di tomate.

Quandu si fà mince à i pani

Determina quandu si piglia u tomate nantu à e piante da parechje ai aiuta per a caratteristica di a varietà. Ella vi diciarà u periodu di a vegetazione di u tomate da i rimeri à a racolta. Per esempiu, per ioghji è variità iniziali, stu periodu hè di circa 100 ghjorni. Per ottene una salata di salata à u 20 di lugliu, a simminzioni deve esse fatta in 100 ghjorni, a quale aghjunghje una settimana - u tempu da a simplicità à a piantina, trè ghjorni per a sopravivenza di e piante da parechje. Tuttu 110 ghjorni sò partuti. Questu significa chì sta varietà deve esse sutta l'1 d'aprile. Se pensa di cultivà e pianti di tomate in un invernamentu, ùn deve micca impastate e formule à u 10 di marzu. U indicatore chì definisce un indicatu hè u periodu di u travagliu di e piante di tomate in un locu permanente.

Quandu si piantanu un muggito di tomate?

Tuttu u codice di induve vulete plantà e piantini. Sì l'invernamentu o terra protetta, induve a stagione di u crescente serebbe criscinu, invece i piantini sò deve tempurà.

Plantendu i pianti prupuli nant'à u territoriu prutettu sanu à a mità di maghju, in a pianta aperta - in prima ghjugnu. L'età più ottimali per i pumati di cogni pà a pianta in u tarritoriu (secondu a variità) hè 50-60 ghjorni.

E crescente di e crescenu in l'invernamentu pianificatu da u 1 di u 10 di maghju. À questu tempu, hè sempre frescu in a notte, dunque hè cunsigliu per coperta l'invernamentu cù dui strati di film, trà ellu chì deve esse un spaziu di 2-3 cm. Questa hà megliurà u regime termale è prutegge a bassa film. A cinna film hè eliminata in prima ghjugnu. L'urtulanu chì sò i pumati si sviluppassi sò ben ventilati, in particulare durante a fioritura. Per evitari i malatii in una pianta di piantazione d'addevi di serra durante parechji anni in una fila ùn valuta.

Cumu cultivà e piantini di u tomate?

Eccu alcuni consigli importanti:

  1. Utilice un cuntenenu di e sementi per i pianti. Hè megliu ùn piglià lignu, induve i microorganisimi si multiplicate bè, ma cù bassini plastichi o macchi.
  2. Pigliate un cumpostu unicu è speciale per i pianti. Pienu u cuntinuu cù u compostu, appiccicate è appicienti à a mansa.
  3. Sow seeds and sprinkle even layer of compost, sifting through a sieve. Allora aghjunghje a raffia cù u paper kraft è u vetru. Se u papetu hè diventatu, rimpiazzate.
  4. Observe u regnu di temperatura di 17-19 ° C. I tomba di crescente di crescita hè cunvenutu per pruduce in un mini-invernamentu cù calà. I Seedlings sò cultivati ​​nantu à u vitrughjile à una temperatura di 16-19 ° C.
  5. Quandu ci sò ghjunti, furnite cù una bona luci è regu. Prima, suscendu u vetru o carta, è dopu à pocu di ghjorni, rinfriscà solu. Trasferisce u cuntinuu à u postu cù una bassa luci (evite a luz di u sole) è di turnà in un ghjornu. U tarritoriu per u pumati di ciobba micca avè micca siccà. Hè megliu aduprà un sprayer per irrigazione.
  6. Quandu dui fogliu veri prisenti nantu à a pianta, i pumati abbuscedi in bannieri, macchi o posanu cassetta. Ci sò quand'elli sò sentate à una distanza di 3-4 cm da un altru. Dopu avè sceltu, e toge hè guardatu in l'ombra per un ghjornu di ghjorni à 9-11 ° C.
  7. Dopu chì i pianti sò più forti, u cummincianu per preparà per u sante in a pianta aperta, questu, temperatu. Tempering cunsiste à aereo è mantenimentu à una stanza insalata per una settimana. Solu appressu à questu, i piantini di u pumadoru si sò piantati in terra aperta.