Trasfurmazioni di uva in u vaghjimu da i malati è i pesti

Cum'è sapete, a preparazione di i vignaghjoli di u vinu à l'inverndu guarantisci a bona preservazione di u vinu durante a staghjunazione fridda è l'altu rendiment da l'annu dopu. È hè impurtante micca solu per capisce i pratichi qualitativi, ma ancu per trattà in tempu da pesti e malatie di insetti.

U trattamentu di uva di malatie è peste pè l'invernu

U prucessu di uvaghji cù i pesti è i malatii si tratta di cumpletu, è hè bisognu di cumincià cù a so spezzione visuale. Prima, visu à u vignetu per spesii di mildiu in foglie è rizzi. S'ellu si trovanu, ogni parte daveru di i pianti sò deve esse eliminati, u vignaghjolu sarà spulatu cù i preparati "Mikal", "Amistar", "Strobi" , "Acrobat", etc.

Si durante l'inspezione vense sughjetti di infizzioni in u vignetu cù l'oidium, avete da trattà immediatamente e pratiche cù preparazioni sulphur: Mikal, Amistar, Fundazol, Vektra, Topaz e altri.

Quandu si detecta ticks, hè necessariu di cunghjuntà, cum'è pasynkovanie. Eliminazione tutte e cugnomi di riunioni, ti ridivanu di a maiò parte di pesti. È da u frescu di l'ogitulinu, i corde di camomile è u tabacco, è ancu a suluzione di "Rovikurt", sò boni.

Tempi di trasfurmà u racini da e parolle è di e malatie

In u vaghjimu, u trattamentu di e rabidu da e malignità è i pesti deve esse fattu immediatamente dopu a racoltazione, cum'è l'staghjone rainy annulerà tutti i vostri sforzi, lavandulendu i preparazioni applicati. Hè assai impurtante per avè u tempu di sopr'à tuttu l'aghjustà di a raghja prima di l'accuminzamentu di i friddi, perchè chì e malatie fungiali ùn seguitanu "sguassate" a pianta in tuttu l'invierno.

Tentativamenti, u periodu di u prucessu di u vaghjimu di u raghju cascate à l'iniziu di sittembri. Questu impedisce un espanzioni staggione di malatii è permettenu chì u vignetu abbandunate in l'invernu, sanu sanu, forte è capaci di sustene tutti i pruvedimenti climatologi futichi.