Cumu puderà reginu i fiori quand'elle vanu di vacanze?

Tutti vultemu à ripusà ogni annu. È hè geniale si avete parechji o boni vecchi chì vi visitaranu a vostra casa à i fiori d'acqua durante u vostru assenza. Se ùn ci hè micca una tale persona, u floristeriu amateuru duverà abbandunà a situazione d'una manera diversa. Scupremu cusì cù l'acqua di i fiori quand'elle vanu in vacanze.

Cumu l'acqua di i fiori in vacanze?

A manera più faciule per piglià una vacanze hè di utilizà u sistema di struzioni automatiche, chì pudete cumprà in a tenda. Hè un incasciatu, un set di tubi finu, è un sistema di cuntrollu, à traversu quandu l'acqua entra in i pianti à intervalli regular. Ùn avete solu stabilitu un intervallu di tempu necessariu, cum'è a quantità di l'acqua fornita, è puderebbe in vacances, ancu per un mesi. À a vostra ritornu, i fiori si sentenu bella.

Sì ùn avete micca un sistema di stannu di miracle, duverebbe fà ricerche à i metodo folki di ripiglià i fiori. Tuttavia, si deve esse ricordati chì i metudi avete aiutu in un massimu di dui simani di a vostra assenza.

Comu prumudica mostra, puderà chjudarà i vostri fiori in u vostru vacanze cù una vechja modica di "avana". Per fà questu, prima di abbandunà, averemu i pianta in abundante manera chì a pignatta in a pignatta hè impregnata da acqua. Allora putemu cuntenutu cù fiori in una bandiera o una larga bacinu chinu di una piccula quantitatiu d'acqua. Preste attenzione chì i fondu di i macellari sò cuparti di l'acqua. Pudete ripigghiari li paleti cun culori o sabbia in arena di acqua, è poi pozzu cullà vapuri di fiori, appena hà ottinaghju sottu. Stu metudu hè adattatu per culori modestanti: chlorophytum, geranium, balsamale o rosula.

Per una gran capacità cù una fiore, pudete aduprà una buttiglia plastica. Prima, aghjustemu u fugliore. Allora, in u suoru è u fondu di l'buttiglia, i agrumi gruffi grùassu culori o un burroghju fate fusti. In l'buttiglia, omplate l'acqua, cercone u tagliu è torna oghje, fiscale in a pignatta. L'acqua di foglie i ghjunghjeghja u tarritoriu, è pudete sughjìvi sanu di vacanze.

Eppuru i so fiori interiante cum'è senpolia , durante a festa hè megliu cù una regula. Per fà questu, hà da ghjuvà u toccu da un tatu bè assorbante o pigliate u listessu cordone, un ghjornu chì hè stallatu nantu à a terra in u pote è l'upposta in un cuntenutu chjete d'acqua. E serà megliu se un vaghjime ghjè sopra u pote.

Pudete aduprà à u tempu di u hydrogel di liberazione in forma di bundi, chì sò stallati nantu à u coghju. Hydrogel, rinfurzà à l'umidità à u pianu, ùn permettenu micca e piante da asciugare duranti a vostra vacanze.