Cumu possu crisantemi in l'invernu?

A gentle garden lady - chrysanthemum - piace cù splendore brillanti è magnificu in u vaghjimu. Una bella pianta, invece, hè tina è vulnerable, in particulari à i ghjàliddi di l'inviu. Hè per quessa chì in u vaghjimu duverà esse preparatu pè u friddu, perchè chì in a primavera ùn pò micca truvà una splutazione congelata. Cusì, parleremu di manera di mantene i crisantiuli in l'inguernu.

Cumu preparanu crisanti di l'inguernu?

Opzione unu

Stu metudu hè adattatu per questi rigioni induve invetjosi sò relativamente caliu: chjaru di chiuvuli o cun ghiacciate. Hè custrutturatu à scorri u crisanti di l'invernu cun un "capu" protettive. Tali prutezzione pò esse cumpreta una fossa di terra e fossi, è una palla alta composta di serradi, rami spruce o foglie caduti. In questu casu, u capu più chjusu di ogni chrysanthemum arbulu anu bisognu à l'altitudine di 20 cm, è a parte suprana sarà 15 cm. Se parlemu di chrysanthemum di l'invernu, ricumandemu ch'ellu hè fatta davanti à l'altru in quandu u primu glubbali acquistà -1-3 gradu. Cù cù cura, u pruner di ghjuvanule cut off the stems, ci sò solu "penechki" cù una durata di 5 cm.

Opzione Dui

U metudu descrizatu supra, sfurtunatamenti, ùn hè micca adattatu per e questi rigioni induve invicciosi sò più sette. Hè assai probabbili, a fretta penetra in u babbu è a cundizione di a terra, è i pianti moriri. Sembra nun avissi nunda di preoccupari - pudete cumprà a semente in primavera. Ma sè avete variità rara in u giardinu di fiore? Sè vo site à pensà à a cavallu per crisanti di l'invernu, questu hè veramente u megliu modu.

U megliu tempu per scurdà l'arbureta hè l'apparizione di i primi ghjàlle. Hè impurtante chì a tarra ùn hà micca u tempu di cunghjelà. U boscu hè scavatu cun u bagnu di terra e pusendu nantu à una bagnu scura (cantina, cantina) induve a temperatura di l'aria ùn hè più sopra à a marca zero di u termometru. Arbusti pruned cun un pruner à una altezza di 5-10 cm, è dinò in u largu cuntainer - un bacinu, prugnu o bucket. In cima di e radichi, ricamandemu di aspersioni cù una mezora di torba-arena o un sustrato ligeru.

Se parlemu di cura di crisanti di l'invernu, ùn hè micca micca necessariu s'ellu ci hè un livellu suffirenzi di umidità in a cantina o cantina induve a furmazione di i radichi cavatu. Finu à a primavera, i pianti sò tranquillamente invernu.

Hè una altra materia si hè secca in una stanza induve a pianta impone a staghjunazione fridda. In questu casu, a retirazzione hè ridutta à un reginu moderatu da a Terra Coma. L'acquessu hè necessariu per tuttu u tempu di u crisantemi d'invernu, micca più d'una volta o duie volte.