Caminari caldi

L'omu hè stata fatta à l'agricultura da u tempu immemoriale è si stà à migliurà dinò. Pi quantui sapemu più di a natura è e so liggi, più cunfidendu sìammu annantu à cultivà diversi cultures. Per fà cresce a produtitività di l'oghje, parechje adattazione è tecnulugia sò stati utilizati, pruvati per seculi, di quale pudemu esse ragiunatu.

Una di e tecnulugia tale hè u dispusitivu di camere pusonu. Questu "know-how" hè utilizzatu principarmenti in i regioni di u nord, induve u crescita nurmale di i prudutti ùn sò micca bè smalti. Per esempiu, in Siberia, a temperatura mediu in u maghju ùn sia più di 10 ° C, è per un sviluppu sanu di a maiurezza di verdura, solu 2-3 gradi hè falata. Per fà questu, sò ghjunti cun cammelli caldi. In elli, sottu a strata di compostu, una natura organica hè stata, chì, decomposing, dà un effettu termale è caliula e radichi di e pianti da l'internu, da avà. I vegetali in such beds can plantati 3-4 settimani tempi, è tendenu à rendinu finu à a cascata. Inoltre, quandu a materia urminali annunziate, formanu un gran numaru di nutrizi, chì anu ancu un effetti benifiziu nantu à i pianti.

Cumu fà cammari calzi?

Questu ùn hè micca cusì difficiule chì pò esse:

  1. Prima, determinate a situazione di u futuru giardinu. U locu ideale sarà u sole di u locu, preferibile dopu à u muru di a casa o un furmaghju. Per calunzà per un ghjornu, u muru di u bagnu darà caloru à a notte, senza chì u ghjovanu sparghjera in lìmite.
  2. Se u vostru situ hè in a terra baixa, pudete aduprà una caja di legno per u lettu. In questu casu, a parte di u lettu hè in u locu, è a parte suprana in a casella. Se u situ hè ancu, puderete dig una trinchissa chjuca annantu à 40 cm in u fondu.
  3. Sceglite u cunditu sottu a cuttighja di u viechje terra, è cumincià à mette i leitti cumpetenti in capasti, da u fondu:

Una di l'opzioni per l'arrangementi di cammelli ammalonnati sò cammara inturniati per cucuzzuli, zucchini è altri culturi scalciarii. Per fà quessa, i pneumatici di vittura vechje seranu utili: sò usati invece di una casella, mantene u calore in bè è prumove l'addivatori di u lettu. In u centru di u pirtusone, ùn abbiate micca di impunità in u sustegnu.

I ghjurnandieri prumessi chì prupone l'acquessi di i lattichi cambiati cù una suluzione di a biopreparazione "Brillante", è ancu di l'acqua cusì alternante è di diversi infusions.

A mantenenu in mente chì in u primu annu in un patch cellu ùn pò micca cultivà e cose chì ani pruprietà d'assicurà i nitrati: betoni, radiches, aneto, spinach, tagliato. Di solitu, i cammimi cale sò fugliale per i culturi vegetali: cucumari, brunette, tomate, pepite, zucchini, calabacina, chì assorbanu intensamente nutrienti da u locu. Cù l'iniziu di a seconda primavera, pudete plantate col biancu, lettuce, apicultori, è per u terzu annu - i pianti chì anu più bassa di nutrizi.

Pudete cumminciri quelli chì cammìnanu cun u metudu di vinture di crescita in u mitlajderu (cammini estreli à una distanza larga di l'altru). Stu approcciu serà più efficiale chì quelli di sti mètge solu.

Quandu hè megliu per fà cammari calzi?

Per principià u dispusitivu di camari caldi è megliu in u vaghjimu, perchè:

In primavera hè solu bisognu à preparà i letti per a stagione: dig holes, se ne necessariu aghjunghje compostu è pruduce i pianti.