Pancakes à u kefiru

Pancakes sò un platu americanu assai populari, simili à i nostri panificate russi . A diferenza hè solu in a cunsistenza di a massa: hè moltu è exuberante. Scupremu cun voi cumu preparanu ricchettu è pancetta aranciata à u kefiru, solu fendu in a bocca!

Pancakes americani nantu à u kefiru

Ingredients:

Preparazione

Avà ti dicu cumu per preparà punkakes classificate nantu à u kefiru. Cusì, prima mezchettinu tutti l'ingredienti secche: farina di granu, zucchero, pezza di salamante, salinu è sosa. Emu mezcoluziu tuttu ciò chì tutti i salianti sò spargugliati in modu ugualmente. Avà in un pappagallo separatu, combina ingredienti di u liquidu: ovo di pollo, kefiru è oliu d'oliu. Pigliate a pianta di u mischju di u ligame in un seccu, è aghjunghje tuttu u tempu. A più impurtante ùn hè micca di cunfondà troppu, hè di questu chì u puffiness è l'airiness di punk depute! Ùn simu micca affare, s'ellu ci sò lumps in a prova, seranu sia dispunibule nantu à a panella per elli! A pasta com'è u risultatu averebbe avè una cunsistenza assai grossa, ricorda da a crema agria.

Ora ci caliu una grande padedda è scàccia cù l'oliu. Scambià a pasta cù una cullette alta in porghjechi. Fritto di i pancakes in i dui bandei finu à chì una forma di furza di rudenza è porosa si forma cù a tappa aperta. Cumu serve pancakes aromatique cù calore, cum'è pancakes russi, cun u pudule, mantra, casgiu o crema agria. Ma allora, l'impresa, sera, ùn viaghja micca: perchè elli sò troppu cumprati.

A ricetta per i pancakes di curd cheese in yogurt

Ingredients:

Preparazione

In un tavulinu, fate kefir, aghjunghjenu furmagliu, putevi sali, pepite à u gustu è battimò in licore durante uns 3 minuti finu à chì una massa cumula è furmata. Pudete solu misure tuttu cù un battu o una furcedda. Allora aghjunghjite l'ovu è aghjunghje. Pigliate aghjustà a farina, soda è ammaite a pasta per una cunsistenza similar à a crema agria. Uttenite a massa per esce per uns 10-15 minuti, è fricci fette pancetti in l'oliu vegetale, in una padedda fritta, sparghje cù una culloca.