U guttivello di u zitellu faci

U pene in a gola ùn hè micca una malatìa, hè solu un sintimu, a punta di l'iceberg. Se u zitellu hà una garganta di sera, unu deve circate di sta causa è, principiendu da ellu, principia a trattamentu.

In a grana maggiuranza di malati è causati da virus, menu spessu da bacteria o altre fatturi. Eccu, aghju listi i malatii chì causanu a currereghjuli in i zitelli è cunzidenu i simbulienzi.

Perchè u zitellu anu un dulorezza?

  1. A malatia più cumuna, accumpagnata da u dulore in a gola hè a garganta . U so sintomu caracteristicu hè a gargia russa, in più, u zitellu hà una forte frebba. L'iniziu di a malatia hè sempri precipitusa cù l'alzonu di u calore.
  2. Sì, in più di a garganta, ci hè un rash in u face è sopratuttu i pècure, è ancu a lingua adde un color rougatente, u probabilmente hè a scarbu .
  3. E se u rash hè stata prima nantu à a frunti è sopra l'ucecale sospeli fallenu in u sarcellinu .
  4. Un corpi amarantu suvi in ​​a gola di un zitellu indicanu chì difteria di a farina si sviluppa. In questu casu, ci hè u debule, u ritardamentu, a temperatura. Ci hè ancu un tipu di dolore à a gola, hè cuncentrazione dopu à u celu dua, è spessu cede à l'aricchi è e taglioli di a cavità nasali.
  5. Sì senza trattamentu puntuale di a diphtheria, sarcellulà, scarle, or the same angina, l' amigghitisi cròni ponu sviluppà. È hè carattarizatu da un incrementu in l'amichi in a zitella, è l'apparizione di pustuli in a gola. A forma crunna di a malatia suggerisce chì i sintomi tornanu perpendiamente. Cù una diminuzione in l'immunità, u zitellu aghjustò a grigia di grigia, hè per u fattu chì i viruses sò constantemente in u corpu è finu à chì a salvezza di a prutezzione, cumenciani à multiplicà intensamente.
  6. Vesiculi in a gola di u zitellu sò una manifestazione di a garganta herpetica . Hè spessu atopata in a zitiddina. Questa hè una maladie assai cuntagie. E picculi bumbuli chjeni di un liquidu chjaru si spargiu rapidamente nantu à e velvettini è u parò vicinu di a farina.
  7. A causa di a garganta di sera pò esse laringitis o inflammazioni di a mucosa laryngeal. I sintomi esplicite di a malatia sò: perspirazioni in a gola, ronchizza di a voce di u zitellu è a mugla "siccatura".
  8. In u 85% di i casi, i malati cù a monunuculosa infizziosa senti una malatia di a magica. È dinò parechji sintomi cum'è: febre alta, debule in u corpu, u malde di a lotto, u nostru ughjettu, nausea, numme infaustu, u fianu è splei, ancu ictericia hè pussibile.
  9. A farinutitis virali, in altru modu - un prucessu inflamatoriu in i muri di a farinzia. Cumu cun ellu, u zitellu hà un vermudu dulce di a gola, l'aparicio di mucus.
  10. Duranti a gripe, syphilis, o ancu a tuberculosis , u zitellu hà ancu a malatia è a inchanza.
  11. Inflammazione di a gola in i zitelli pò esse pruvucatu da una infezzione respiratoria aguda . Comu regula, cumencia cun una garganta di sera è un friddu, è dopu a temperatura sopr'à l'altru, a testa accumincia a morti, è cusì.
  12. In l'absentia di un fredu è altri sintomi di un friddu, ponu assume chì a causa hè una allergià . In questu casu, ci sò altre manifestazioni di una reazzioni allergique.
  13. Epidemici sò scherzi o sospi senz'acè ponu causerite fiori. U so funziunalità distintiva hè un ingudu forte in u collu.
  14. Forsi, sensazioni di disgrazia ùn sò micca cunnessi in ogni modu cun qualche malatìa, ma sò solu una reazione di l'organiziu per qualchì stimulare . Pò esse, per esempiu, l'aria sicura o u fumu di cigarette.

Ùn vi scurdate micca chì tù stessu puderebbenu piglià un diagnòsticu, è hè solu un spicializatu chì pò mette è prescriva u trattamentu sicuru. Allora ùn cumincianu micca a malatia, è andate à u duttore in i primi staddi.