U zitellu era mutticatu da una tick - chi cosa?

Sfortunatamente, in a primavera è l'estiu, nimu hè assicuratu contr'à e picurani. A probabilità particulare assai d'accumpagnà questu insecto nantu à i zitelli, perchè ghjocanu constantemente è ripiglianu in grassu livellu, senza preoccupate di e cunsiquenzi. In questu articulu avemu dettu ciò chì fà è induve si va à u zitellu hè mossu per una tick, è cumu si pò pruvà micca di scuntà per elli.

I preziosi di prevenzione necessaria

Sì sì in un paese in casu chì ci hè una probabilità grandi abbastanza di riunioni di Borrelia o àvulu encephalitic, assicuratevi di spruvereti è di u vostru zitu cun un spray especial chì ùn hè micca pruibitu per l'utilizazione in i zitelli. Ùn bisognu di aghjurnà a strumenta dopu à u tempu di venite.

Ancu in tempu calda, pruvate à vestitu u zitellu perchè, se pò pussìbbili, coperta tutte e so corpu. Finalmente, dopu chì u caminu hè in questu, trascinendu solu u zitellu è inserite cù cura u so corpu, cù cura particulare à u scalp, armpits, collu è stomacu.

Chì puderia esse i cunsiquenzi se u zitellu hè statu mutticatu da una tick?

Fortunatamente, no tutti i pani sò ancu periculosi, è assai spessu a muzzicu vini senza averezi. In ogni regione, a maiò parte di questi insetti sò infectate cù u virus di l'encefalite o di l'aggiornamenti - dolci chì ponu purtà discepzioni severa o ancu morte.

Inoltre, dopu à una picculu fette, pò altri parechje malatie, per esempiu:

Tactici di l'azzione cun una picculu fussia

In l'eventu chì, anche tutti i precautions, avete truvatu nantu à u corpu di u to figliolu o figliola di una siccetta, hè necessariu, prima di tuttu, per piglià cun prudenza. Induvinatu di induve l'imbuligheghja u zitellu - in a cima o di qualche altra parte di u corpu - duverà esse pigliatu cù duie ditte più vicinu à a pelle è, patteneveni pattenevi, fate prestu da tene. Pudete ancu aduprà un pianu di pinzeri. Dopu a rimorca, l'insettu deve esse postu in una sacchetti di plastica è ligata à u collu, o altri l'arburatu hè speditu in un cuntaintu hermeticu, per esempiu, un vial di medicini.

A ferita nantu à u corpu di u zitellu deve trattatu cù cologne o verde, è u cuntinuu cù u corpu di l'insetto - purtatu à u laburatoriu di Rospotrebnadzor, chì hè in ogni cità. L'indirizzu è u numiru telefunicu di sta agenzia specializata chì pudete truvà dinò in Internet. Cumu cunduceranu un studiu per l'identità di i patogeni è spiegà infurmatu da ciò chì facenu se i risultati amparanu chì u zitellu era mutticatu da una encephalitis o l'arricu di borreliosi. In Ucraina, funzioni simili sò realizati da stazioni sanitarii epidemiulogichi righjunali.

In casu di risultati pratiche di l'analisi, u zitellu hè inghjennatu immediatamenti per a prevenzione di emergenza di sti malatii. Una misura dinò ferma pò aiutà à prevene l'infezzione encephalitis se hè fatta in modu puntuale - micca più tardi 72 ori dopu da cuntattu cù un insetto. Se un zitellu mossu per una tick infected with borreliosis, una prevenzione pò aiutà ancu, ma in a maiò parte di i casi ùn hè micca fatta, perchè sta maladie hè assai bona è hè prestitu trattatu in una prima etapa.

In ogni casu, seppi 2-3 simpati dopu a muzzicatura, u zitellu hà sintumu simuli cum'è una febbrazione significativa, scienze, frebba, pesche in l'ossi, vi toccu immediatamente à cuntattà u duttore.

A tick, infettatu cù una di e infizziosi severi, pò micca muzzucà micca solu u zitellu, ma ancu a mamma d'invaltimentu. L'opinioni di i medichi nantu à quistione, sese hè pussibule di alimentà u zitellu, se a tick hè mossu, diverge. Intantu, a maiò parte di medichi cresinu chì hè megliu escevari à l'esclusioni di u diagnosticu di l'encefalite bordughjule, perchè sta maladie pò esse trasmessa cù u latte materno.