Viola - pianta è cura

Unu di i primi locais in a floricultura di i primi piani è ornamentali bellucci chì si trovani hè a viola, chì in u pòpulu hà ancu un nome amatu per pansies. Questa pianta bassa è bassa pianta simpaticamenti astuna a imaginazione cù a so varietà di culori: da u biancu purou à quasi nero, cù tutte parechji sfumaturi di russu, giallu è gialli. Molti prudutti d'immubiliatori dilettanti anu cuntatu l'unpretentziatu spéciale di sta fiorita, in ogni modu, cum'è qualsiasi altre pianta, a viola prupone un certu sapè di u crescente è cura, chì vi permette l'admirazione di a so bellezza da a prima primavera à a fini di u tardori.


Viola - pianta è cura

Viola hè una pianta raffinata à termòfila, è per quessa, hè megliu a pianta in quelli paesi duva u soli hè più abbundante. True, deve esse nutatu chì a fioritura ùn hè micca degbia solu tollerà a penumbra, ma in questu casu, u so fiori pò esse più chjucu. In quantu à u locu, i lociane, i lofti, loose è fertili sò immulati per a viola. U timing di piantà una viola hè determinatu secondu cum'è quandu vulete acquistà u fiore. Cusì, pò esse a fine di l'invernu quandu i pomi sò stati posti in piantini, o u principiu di l'estiu quandu sò stati in terra aperta.

Curingu pè pansii hè più cà simplice. A cosa principalu per ellu hè una moistening regulare è abundante di a terra, altri ch'ella a pianta sperà solu di splendida. In ogni modu, l'acqua eterna anu da preghjudiziale à a viola, perchè ùn abbandunate micca à a scarpenza puntuale è per frettu di a tarra, chì apre u l'accessu d'ossigenu à e radiche. Inoltre, per furnisce una fugliale più larga è longu, ci hè necessariu di sguassà i fiori sfatiti in u mumentu da a pianta.

Ci ponu esse nutatu chì a viola rileghjani cun respunsabilità à u fertilizante minerale cumpletu, ma ùn si ponu micca tolleru fertilizante organico. U vestitu cumprumissu si deve esse direttamente sottu à a radica di a pianta una sola volta à u principiu di stagione è u sicondu - à u principiu di u fiore. In casu chì a viola hè stata postu in u paese apertu in l'estiu, da l'inguernu duverà esse coperta cù pagghia o foglie seca, chì prutege l'arragmi di a pianta da a congelazione.

Riproduzione di a viola

Addivanu questu fiore u mètudu di modu più simpaticu. Se vulete sfruttà in u primu annu, i graneddi di a viola deve esse postu à caseddi à a fini di ferraghju è di prima di marzu. I boxe cù e piantini sianu chjappi avete coperta cù vetru o un film è posughtu in un locu caldu. Duranti u periodu di zuccuni, a piantana vi garantà a regina abbastanza è l'annullamentu rigulari di u locu. Circa dui ghjorni dopu, ci seranu i primi rimichi chì avemu bisognu à divinga à una distanza di circa 5 cm. In maghju-ghjugnu, quandu l'amelence di foglie di primavera pò passà, a viola hè pianificata in a pianta aperta à una distanza di 10-15 cm.

A piantazione di e viole in a pruduzzioni di terra aperta in giugnu è di lugliu, è in l'aostu a pianta hè trasplantata à un locu perpetu. In questu casu, a fiore di a viola hè solu in l'annu dopu à a primu muvimu, ma assai ghjardinati cunvinte chì, in quantu di a durazione è di l'amatorizza di a fiore, a viola cultivata cusì oltre a so contrapare cultivata da e piantini.

Inoltre, a riprutazione di a viola hè pussibile da a pruduzzioni primavera, però, i fiori sò re-sprachjati è perde i so differenzi specifichi. A ripruzzioni di una viola hè pussibule per esceculi. Per fà questa, à a fine di maghju, si pittannu in un locu friddu in un terrenu mutu Sciculi apicale cù 2-3 nòguli. Da quì anu devenu esse coperto cù un vaso o celofani per mantene l'alta humidità. In u vaghjimu, quandu i scontri sò lucali è cultivati, ponu esse trasplante in un locu permanente.

Meditazioni Viola

In viola cun cura improper, ponu sviluppà e malatie cum'è pierna nìvula, testa è di rotuluzza, mildiu di piuma , foglia di pallida, pulifichi . In ogni modu, tuttu questu pò esse salvezza sanu, se ùn permettenu micca l'acqua per stagnate à e radichi di a pianta.