"Labuteny" - a storia di a creazione

Quale hè chì ùn hà micca cunnisciutu di a famosa marca Christian Louboutin? U so creatore hà capaci di diventà micca solu un grandi designer, hè un maestru in i pruduttori di calzature. Chì ragazza ùn sanu micca di avè pare u parechje di e so bellu creazioni, u puntu principalu chì hè un sole rougno elegante? A storia di a cumpagnia "Labuten" hè impressiunanti. A strada, prima chì u mondu hà amparatu annantu à questa etiqueta, u sessu feritu hà bisognu di alcuni difficultà assuciati cun un incullu incullu in u blocu. Cù u sustegnu di Christian Louboutin, stu prublema sparsi immediatamenti.

A storia di a marca Labutin

Tutti i quadri di a scola cristiana foru stampati cù mudelli di scarpi di donna. Hè struitu chì a storia di u futuru "re di i scarpi" hè pricatu pricisamenti à u momentu quandu Labutin, camminendu à Paris, vedi un pianu chì dicia: "Beniatu i turistici, ponu accumparì calzoni calzoni per ingressu à u Museu di l'Oceanografiche. I vostri scarpi sò scratchate in u pavimentu. Hè da quì un ghjovanu talentu hà stabilitu l'ugettu di crià una cosa chì faria ogni donna crazy.

I so libellisani accuminciaru a riflette cun sketches di i scarpi cun un sole ridore è a fèrula. A più chjave chì Christian Louboutin, di 16 anni di età, vulia creà hè un spedizione convenient. In vista di i ballarini, hà amparatu chì significativu questu pezzu di calzature era in i scarpi.

Invevdu quandu hà maniatu i so idee è i scritti, in ogni locu era statu denegatu. Ma un ghjornu un ghjovanu talentu hà avvistatu da u famosu designer di moda francese, u fundatori di a so propiu marca, Charles Jourdan. Labuten divintò u so discìpulu, è questu hè u principiu di a carriera star di u futuru maker of shoes.

Allora travaglia in i case di moda di Yves Saint Laurent è Chanel, ogni ghjornu sunnerai di liberà a so propiu marca. È, ùn hè micca nunda chì dicenu chì u travagliu duro è a fede in ellu pudete alcuni l'impedente. Allora, in u 1991, quandu Christian Labutene avia 25 anni di età, si cuminciò à scriviri un novu capu in a storia di creazione di famosi famosi mundiali: in a Galería parigina Vero-Water aperta a so prima boutique.

Un pocu di primu coltu di Labutin è i rossu rossu

Un distinti di a prima basa di Lucite, chì era statu prisintata in a magazzini di l'impresa, eranu mudelli cù tufu trasparenti attraversu, induve sò sempre stampati cù fiori miniatura è articuli chjuchi. Chì pò dicu, ma hè stata un successu enormu.

Ùn serà micca sferivante per nutà chì a sola rota di calza ùn hè stata a marca micca 20 anni fa, ma pocu ricenti. A strada, u dilicatu hà sceltu questu colore cum'è u chip principali di i so mudelli perchè ùn sapia chì: u culore di passione nantu à l'omi magicamente. Sembe a diri: "Siga me (segue mi)", è e donne perfettamenti sapemu quantu l'usu di solu prudutti solu si pò attruta l'attinzioni di u sessu oppostu.