Chrysalidocarpus areca

Palma crispalidocomproppiu appartene à a famiglia di l'aciditati. A pianta hè stata di l'isula di Madagascar è di i Comoros. Hè un ciuffu o un arburu in casu chì si pò creci à 9 metri d'altura. Grazzi à l'appena incredibbilmente bella, hè spessu usata com'è una decorazione in l'internu di una casa o uffiziu.

Flower ischisidocarpus areca - description

In a traduzzione da u Grecu anticu, u nome di a pianta significa "fruttu d'oru". Questu hè dovutu à u fattu chì i so fruttu sò veramente un tinte amarillente, cum'è u oru.

Isca rimjiet à e topi, lisu o omessi, senza stagnate, in aneddu. Proghjetti laterali sò gruppi. I so stessi sò cum'è piuma, sò quatturi à quattordeci à quaranta parassette di foglie lancati, chì sò tagliati à a cima. Sò tutti sò situati nantu à e cime di vignaghjoli nantu à vignaghjoli stretchi.

Chrysalidocarpus - spezie

Ci hè 2 variità principali di e piante:

  1. Chrysalidocarpus grogne - arbulu impastatu, cultivatu bè in casa.
  2. Chrysalidocarpus Madagascar - palma unica, in natura - un arbre completo cù a pussibilità di cultivazioni in una camara calienta.

Caring for marioluocularpus areca

A pianta hà bisognu di una luminosu luminoso, pò esse postu vicinu à i ventali meridiali. Pritenyat hè necessariu solu à meziornu di u ghjornu. A temperatura in a stanza ùn deve esse sottu à +16 gradi, u megliu di tutti - in u rigistru da +18 à +23 ° С. In tuttu l'annu deve bisognu di furnisce l'aire frescu, ma senza esse drentu.

A pianta piace l'umidità è l'asperge hè necessariu. À l'estiu, duverà esse spulatu regularmente cù l'acqua bruna à a temperatura di l'ambienti. In l'invernu è u vaghjimu, ùn hai micca bisognu di fà questu. Duvice un mese, a fiorita ci vole à sdrughje è lavata cù fogli.

L'acqui di a pianta hè abbundante abbastanza, cum'è a terra si sicca. In u vaghjimu è l'invernu, l'acqua hè ridutta. Per alimentà u crisfalidocruppu regularmente, 2 volte à u mesu cù fertilizanti privati ​​per palmi. In l'invernu, unu deve esse alimentatu una volta un mesi.