Angelina Jolie vulia diventà un incestu per un criminali

Angelina Jolie, chì ùn hè micca usu di ghjucà à u rolu d'una spiega intelligente, determinata è spetiva in u screnu, hà cincu anni fa era quasi un agente inviscu in a vita veru, diventendu un incuntràvule per u Signore di u Ugandese.

Ùn a trama di a film

A dispusizioni di i periodisti occidintali eranu i ducumenti di a Corti Penali Internaziunale chì detti l'operazione sicreta sottu a dirigenza di l'Avucatu Generale di l'organizzazione Luis Moreno Ocampo, l'eseguitu di l'esèrcitu hè a attore di Hollywood, premiada da l'Oscar, di 42 anni, l'Ambassadoru di Bona Voltazione di l'ONU chì hè a mamma di sei figlioli, Angelina Jolie.

Angelina Jolie

In u 2012, l'anziana di Brad Pitt era supposed to be a bait for the criminal from Uganda, Joseph Kony, chì ùn hè micca indifferente per ella.

Joseph Coney

Jolie accunsentia à intervene in l'operazione speziale è anche pensatu un pianu di caccia, secondu a quale invitò à Koni a cena è era arristatu da e forze speciali americani durante u manghjatu.

Dopu, ovvi, avè avutu a valutazione di u gradu di risicu, Angelina hà firmatu à cumunicà cù Ocampo, è a cuncipita ùn puderà esse implementata.

Criminali da Guerra

Jolie ùn era micca temutu per a so salvezza. Ghjiseppu Coney, chì guidanu l'Armata di Resistenza in a so patria è si divinamente dichjaratu Diu, sunnava di cresce un statu ticucraticu in l'Àfrica Centrale, hè cunzidiratu una di e persone più periculosa è vuluta in stu cuntinenti.

I peccati di u gruppu dirigenti, chì hà più di 60 mulleri, include l'assassiniu, u segregamentu, a violazione è a scavilanza di più di 30.000 minori.

Leader of the nationalist Ugandan grouping "Lord of the Resistance Army" Joseph Kony
Leghje ancu

In u 2005, a Corti Penalti Naziunale cunnisciutu à Koni culpanu di crimini di guerri, crimini contra l'umanità, ma finu à l'armata ùn falliu di captive.