Beach dresses and tunics 2015

In u 2015, i stylists ricorduvulevammi chì inclettenu in u vostru arsinali di richezzione in mare un vestitu o una tunicale di e spiaggia. Ogni articuli di vestibulariu vi aiutà à trasfirià u calore più faciule, sintianu cunfidendu, è insinuanu ancu di a feminità. I mudelli di vestiti di e vestiti di tunicu 2015 - hè cunsulazione, bellezza è stampa memorable. Inoltre, cum'è l'espurtazioni hà dimustratu, tali elementi di vestibule sò i più crescenti è convenientu per i amatorii à a spiaghjera attiva.

Spiaggia di Pasqua 2015

Sì avete preferitu enfasi di a gràzia è a gràzia in a vostra imagine di a spiaggia, puderete asciate i stili di vestiti chì sò sanu in u 2015:

  1. Vestido-pareo . I mudelli più crescenti sò trasfurmaneghjanu, chì sò persone facilmente sottumessu è ancu remessu. Hè tìpica, questu quì hè un cuteddu di tela di diversi anch'elli, chì anu aghjustatu a longu di u to vestitu. À l'estremità di u teatru sò i strapii chì sò purtati nantu à e spalle. Ci hè parechje modi per appughjà nantu à un vestitu simili, chì aiuta per esse uriginali.
  2. A siluette stritta . In u 2015, a più modesta sò vestiti di spiaggia made in calziusi maturità o cù un cutu ristatu. Scegli i mudelli cù l'addimperta di decoru interessanti, decocuulu prufunnu o tagliu nantu à i maletti, è l'arburighi incù i spalle nudi, è a vostra impresa serà luminosa, attraente è memorable.

Beach Tunics 2015

Cum'è sapete, i tunizzii di a tazza sò assai populari, perchè hè u pezzu più prus de pienu per esse u mari. Un turrenu curta è lustrule ùn portanu micca malinceru in a stagione calanda è permettenu di vultà à a spiaghja micca stancu è bella.

Cola baixa. I mudelli cù un cercu di a cintina falanu sò sta storia. I so disinfittenti offerenu tuni tunichini cù una cima di freccia è una stretchjata nantu à i cadenti, chì perfetta in particulare a feminità.

Material semi-trasparenti. Garde di e tunisien transparevuli in l'estiu di u 2015 in a punta di a pupulazione. Ma assai mudelli interessanti sò fatta di sita fina, è di prudutti artighjanali.