Camini da una petra

I travaglii di giardino fatti di petra sò perfettamenti chjappi in u paisaghju di u disignu di u situ , appaghjà un armunimentu à u fondu di u pirou. U caminu in u giardinu di petra ferma più caru è più preziosu ca qualsiasi altru materiali è hè un elementu assai impurtante in a migliione di u situ.

Tanti pedi per dispunibilità di pezzi

Prima di voi fà cumincià un travagliu di giardinu, bisognu à decisu chì tipu di petra, hè stata di custituita. Hè pussibule di travaglià di giardinu fattu di petra fiammata, ùn duverebbe piglià assai tempu, ma tali strada ùn saria micca longu, dunque hè megliu per fà stu materialu micca i pezzi cintrali nantu à u situ, ma i camini latini, chì sò menu frequenti.

Per un travagliu più longudu chì hà avutu una pedra naturali adattata, partendu da a custruzzione di a casa o ghjustu. Finitura di i camini cù una petra hè assai appruvata quandu i viaghji anu una forma curva, ponu esse situatu arbitrariamente, chì aiuta à difende cun gira è ciacchi.

U travagliu di u giardinu principali pò esse dispunibule cù i rotuli rossi chì sò stilizati com'è "mare". Stu materiale hè assai praticu, hè vindutu in i mercati di a custruzzione, pò esse variate di culore, chì, in certu sensu, diversificeghja è beautifica ogni giardinu o residenza estiva.

A peda decorativa, usata per i stradale di giardinu, pò esse naturali, ma hè ancu permissibile d'usà artificiale. A petra naturale hè più ecologicu, hè distinatu da a so forza, ma hè un materialu caru. I pezzi ponu esse pavatu cù una petra pruduttu o micca trattata. Hè pussibule di usà una piccula staghjunata decorata à cresce i pezzi, sarà più lucrule à u prezzu, è hè spargiate adupratu in i camini di u giardinu.

Camini da a pustera decorativa artificiale sò più prezzu, a so varietà hè assai grande è ùn pareva nunda rispettubile.