Quante chì cambia in diaper di un novu?

Caring for un infante ùn hè micca un praticate faciule. Fortunatamente, sò creati diaper di dispositu , facilitate assai a vita di ogni mamma. In spessu, sò popularamente denominati percidi debbuli à a prevalenza di a marca eponymous di diaper. Ma a maiò parte di e mamma ci anu una pregunta di cumu spessu per cambià diaper à un novu. Dopu tuttu, vogghiu u mo amatu per esse secondu è cunfurtoso. Eppo u pezzu cù u diaperu ponu purtari à u prublemu: a bacteria in l'excremento è a orina dannà a capa di a pelle, chì, in turnu pò sculacciatu cù l'aspettu d'irritazione, rash e dulore doloroso. Per evitari cunsiquenzi, u nostru articulu hè d'aiutu à parenti novi.

Quandu deve frecu mudificà u diaper?

U cambiu di u diaperu à u novu hè necessariu più spessu, solu à i figlioli di età avanzata. Questu hè chì i zitelli in i primi misi di a vita spessu urinate (finu à 20 vittori à ghjornu). Hè veru, u vuluntà d'urinazione hè abbastanza petite, è perchè per guardà u diaperu sia ùn hè micca sempre fàciule. In questu casu, cunsigliemu à seguità una regula simplice chì spiega a manera di cambià u diaperu. U tempu ottimali per i prudutti di iogge di cambiani sò cunsiderate ogni dui à trè ore. Inoltre, un cambiamentu di diaperu hè necessariu prima di passà per un caminu è di prima per andà in lu lettu.

Un'altra cosa, se parmu di cumu spessu per cambià u diaper quan u zitellu hè defecatu. In questu casu, hè bisognu di cambià immediatamente u diaperu è lavate l'ass, finu à nantu à a peddi finta di u foglie ùn ci hè nè irritazione da u cuntattu cù e feme.

In quantu per avè bisognu di cambià u diaperu di notte, tutta di u cumpurtamentu di u ghjuvanu è a qualità di i diaperi. Se u zitellu dorme in pazu tutta a notte è ùn ùn svegliate, ùn mancanu micca in vanu. Hè abbastanza 1-2 turnamenti, per esempiu, prima di nutà a notte. Scegli un pruduttu per un pruduttu di sera cù pruduttivi bè cù i pezzi chì custituiscenu in i bandieri per impedisce a furmazione di l'umidità. Hè chjaru chì l'apparizione in u diaperu di a "sorpresa" di u zitellu hè un signalu di mudificazione immediata.