Mirruri in u bagnu

Oghje hè difficultu di truvà appartamenti senza mirruri . Questu ùn hè micca solu un "vetru" brillanti, in quale pudete vede, pudè strughjene i vostri capelli o conjurerà nantu à u maquillaje. U spirantellu diventò un elementu cumminatu di u decoru. Cù l'arrangiatu ghjustu è a forma, pò esse cunghjunghjenu cù u prugettu tutale, dilate l'uparaghju è salizzendu i decorazioni. Ma cù l'elegia sbagliata, u specculu pò diventà a mancanza di spaziu è rumpia u cuncettu di u disignu.

Tradizionalmente, u specchiu hè installatu in u bagnu. Hè impussibile imagine quantu hè pussibule di realizà e prucedure tradiziunali di a matina senza stu apparatu "apparatu" secundariu. Ma u specchiu in u bagnu, puru, deve esse elettu fatta. Cumu fà questu hè scrittu quì sottu.

Comu sceglite u mirroru right?

Quandu sceglite un ispille, avete bisognu di ricurdari a crescita di l'umidità in u bagnu. Cusì, hè cunsigliu per utilizà i metudi siguenti:

  1. Tratta a superficia riversa di u specchiu cun una cullezione protettiva. Prima di cunghjuntà à u muru, a superficia di u specculu deve esse rilassatu è applià un vernice resistente à umidità o di paint. Hè cunvenutu per utilizà un cantaggiu spresse cù nitru enamelu.
  2. A parte dritta di u specchiu pò esse coperto cun polietileno densu. Hè pegatu à u specchiu cun unghji liquidu o cola particulari, dopu à quale si pò poni nantu à u cimentu.
  3. A megghiu scelta - un ispalla cun calentazione. I prudutti utilizati calefogu di petri, cù l'electricità o parte di u "pianu cálido" è di a film.
  4. Ùn vi scurdate di ventilà a stanza, utilisate a ventilazione.

Se vulete chì u spìritu vi sirve per un pezzu tantu, fate un pattu nantu à u speculinu cù l'argentu. Ma esse preparatu per pagà un grande sumu per ellu. A varianti hè megliu, per esempiu, d'aluminiu, si serve assai menu, ma ùn hè micca caru.

Tipi di specchi per bagni

Cumu l'anu dettu, u specchiu ùn hè micca solu un elementu di decoru, ma ancu un attribu funziunali impurtante. Pudete cunghjuntà in u stessu è retrolight, è un locu per almacenà l'accessori petite, o i dui. Ma à questu quì sottu.

  1. Mirroru cun un paru per u bagnu . I stazzatori realizanu un rolu funziunali impurtante - ponu un cane di raspaghi, creati, haircurgers è altre gustoso. I prestiti pò esse fattu di listessu materiale cum'è a rimmela di u specchiu (metallu, plastica, legnu) o esse fattu di vetru. A maiò spessu, u bastimentu hè situatu sottu à u specchiu, ma spessu i piazze pò esse à i lati di u pruduttu. Cunsigliu cunzientu, quandu u listinu hè cumpritu cumpletu cun una cupcia integrata per scrubbres e pastes.
  2. Mirror con illuminazione . A fonte di u focu di u specchiu deve esse luminoso, ma in u stessu tempu ùn cumincià micca. L'illuminazione di u specchiu in u bagnu si deve esse installatu simétricamente versu i canteri di u specchiu, chì assicura una distribuzione uniforme di lumera senza glare è ombre. U mirroru rettangulari ponu accunciatu cù lampari halògenu è un specchiu panoramico panoramicu pò esse decoratu cù una illuminazione oculistica. Oghje hè ancu attuale , quandu i lampi sò muntati in a "visor", perchè u sopra à u specchiu.
  3. Mirror cun curbstone . Questu pò esse chjamatu mobili di bagnu tuttu. Un ispilsu cù una curbstone hè assai còdievu in quantu à u fattu chì ùn avete micca bisognu di selezziunatu è un cabinet è un specchiu. U lavacu hè spessu montatu nantu à a tribuna di leve, è i pipi è e cumunicazzioni sò oculeti in l'armee.

Secondu ciò chì hè stata u bagnu hè fatta, hè bisognu di selezziunate l'accessori adattati. In un bagnu in l'stile classica, un ispilianu cù un colpu siccu o un modestu u modellu studiatu. Un stilu mudernu è più liberu implica specchi senza un quadru, quandu i veli di u vetru sò stampati in forma di inscriptions o ornament. U marcu di lignu hè adattatu per l'estatesi di paese è di Provenza, è u stilu Art Nouveau ricetta in tutte ogni tipu di rudizione è curdi.