The Great Blue Hole


Possibile a vista più famosa di Belice hè u Grandi Blue Hole, un embiu funnel in u Mari Caribu, chinu d'acqua. Ci hè un grandu burru blu in u mità di l'atolone "Fori Cuneiformu", chì hè parti di u fustu di barrera di Belice , quasi cint'anni da a cità di Belice .

Stu fenomenu naturali stupidu hè striatu in bellezza per u cuntrastu: in a foto supra, u gran burcu blu di Belice pare com un cilantro blu grandi nantu à a superficia azurica di u mare.

U big hole in cipolli

Un grandu burru blu ùn hè micca u bughjone blu più profughtu in u mondu. A so prufundità massima hè di 124 m (per a comparaison, a prufundità di u burulu di u burrughju in a Bahamas hè 202 m, a prufundità di u Dragon Hole in l'Isule di Paracel hè di 300 m). E anu, avendu un diamitru di 305 m, si meritava u dirittu per esse chjamatu "Big"!

U famosu grandu burbuju biancu hè stata fatta da Jacques Yves Cousteau, quandu l'hà espluratu in su navi Calypso in l'anni 70. Era Cousteau chì hà studiatu a prufundità di u burtu è hà dichjaratu unu di i migliori piazze in u mondu per scopre.

Un grandu burcu blu com'è un locu predilettu per u bugadore

Oghje, u Grande Hole Blu hè sempre popular cun amanti di scuba diving è snorkeling - per piacè sottu à l'acqua cù una mascara è un tubu di respirazione. Eccu, prima di u diversu, a bellezza unica di u corallo s'aprì. In e cave sottuvane ci sò stalactiti è estalagmiti di grandezza impressiuni. In u burcu, pudete truvà dinò parechji spezii di piscadori entretenimentu, cumprendi tangosi di scoglii, tiburoni-nannies è un gruppu giant.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à u Grande Hole Blue:

A più bona volta per visità u Grande Blue Hole hè di Ghjinnaghju à Maghju, cum'è in u verdu di estiu-vaghjimu pudete ghjunghje à a staghjoni chiuvuta. I turisti anu da ancu sapè chì per u scogliu è u snorkeling in u Grande Blue Hole, una tarifa di 80 drittu Belize (circa € 37,6) hè arrugatu.