L'Emir Kusturica hà tandu un alluccutu à a so carriera in opera

U travagliu di u direttore è l'attore di Emir Kusturica hè marcatu da numerosi premiu di i festivals cinematografici maiori, ma u geniusu di questu omu ùn hè mai statu limitatu à a industria cinematografica. Ammira ancu u rolu di musicu di u gruppu folk, è in u rolu di "ribellu politicu", è in u rolu di u prete, assistente prete.

Duranti l'estremu di a film "In a Via Lattica", induve Kusturica hà fattu esse un actor è direttore, hà annunziatu ufficialmenti a terminazione di a so carriera attiva è a cuncentrazione sana à dirighjaru è musica.

In l'ultima filmu, Kusturica hà fattu un attore è direttore

Emil Kusturica ammetti chì u so ultimu travagliu era difficiule per ellu:

Filmatu "A Via Lattica" hè stata difficili per mè, duvete aduprate dui roli impurtanti: per ghjucà u caratteru principale è seguite u cuncettu generale di a stampa. Era dura. U travagliu di l'attore è u direttore hè tutale di manera diversa, ciò chì aghju vedutu in a playbook era assai diffirenti di l'idea di u mo direttur, avè deve rinviatu novu. Mi decisu di centru solu in dirimente.
Leghje ancu

A nova filmetra di Kusturica torna a chjappà nantu à i prublemi di cunflitti civili, l'ànima chì cercate u significatu di a vita è l'amori in un casu infinitu. U rolu principali di u direttore hè statu offrittu da Monica Bellucci. A trama di u dramma sviluppa durante a guerra bosniaca, u milkman, chì furnisce disposizione per a linea di cuntattu per i suldati, s'innamora di l'Italianu: a storia d'amore, pensendu internu di a vita è u putere di u sacrificiu, stata sita per questa film trà i stremi filmali europei di u 2016.

Foto da a film "In a Via Lattica"