Fashion Coats 2012-2013

I so designatori facenu u preferitu di sta stagione di fur - anu fattu saccu di saccu. Ma unni pudete ver di a billezza di a pelle, perchè micca in un capeddu di pelle? Ci ponu esse solu per sapè chì e capelli di pelle diventanu a moda in l'invernu di u 2012-2013.

Furfarii di moda 2012-2013: fur è texture

Qualessu tipu di capelli di pelle in a stagione 2012-2013 serà u più in moda? I sidimenti di viscose, ponu in calme, in u viscaghju 2012-2013 hè un pilu persu per i capelli di pelle. Ancu ancu i più impurtanti sò e capelli di pelletiu da u castor u pecuri. Se parlemu di l'ultimu furmatu di pezza, allura tutti i so tipi sò benvenuti. Questu hè, in u 2013, Muton è i capigli d'astracanus sò state famigliali, è ancu capelli di furu da a Tuscana. True, i diseggiani prefirevanu furnisce capelli d'ovince cù guisa, viscosa è raghizza trim. In u 2013, in più di e capelli di fur furia di fur naturali è chjamati fur coat, artificiale. Tali prudutti spessu anu un carattere luminosu è chjoscenu - culori brillanti, stampati è ornamenti inghjulius. Un pezzu più tradiziunale di fur furia - fur di castor - ùn hè micca ignurata da i disinazioni. Las capas de pelos non sò soli belle, ma ancu pratiche, perchè questa fur hè propietariu rimette à l'acqua, chì significa chì ancu neve nemmenu hè micca terribili per questu.

In particulare l'amore di i disignuri era una mistura di materieali è texturizati. I pezzi più boni di fur - artighjani di furzella è furmatu di furmaturi sò intrendumente cuminciati cù such puli d'elite com a raposu arctic, viscoso, fox è chinchilla. Inoltre una cumminazione di fattura hè benvenuta - furia longa cumporta una curretta. Certi capelli di pelle sò stati cù diversi pilami di pilia.

Stiletti di moda fur coat 2013

Invernu 2012-2013 ùn hà micca diferenziali novi novi mudelli di capelli di pelle. In a moda di u classicu - questu pilatu di pilatu hè u largu di ghjinochju è sottu, a siluette hè diretta è fitted. O coati di cutru trapeciali, più di u ghjinochju.

L'altru tendenza di a staghula 2012-13 serà capelli di pelle, chì parevanu venenu da noi di i 30 di u seculu passatu. Questu hè un cut-out complexu tridimensionativu fattu di fur cù una munziedda longa. Eccu i capelli di peluche, i capelli è l'arme.

Remain bè pilatu populari è curtu, finisci in a cintura o cuminciate nucliamente a caghjuli. In questi li capelli, l'accentu hè stata colapita nantu à l'ultimi di capannusi, puti è colli. Inoltre, i capelli di pilami pò esse stampati cù strapelli finti cù una sante spettaculare.

Per l'amatori di i vistimenti chic, i diseggiani facianu mantellu di pelle cù slotte per e mani. Tali affari, sicuru, ùn fannu chjughu qualchì ghjocu, ma diventeranu un valore degnu à u vestitu di a sera. Cumu continuu à mantene sti chjami di moda.

Sezione, devu dite di i capelli di pelle di fur artificiale. Unanimiuni designaturi ùn pudianu micca troppu, è fècenu cumu puderà - facianu e capelli voluminosi è curtite, dipinti in parechji culori, decoratu cù l'imaghjinà di muzzelli d'animali. Hè un ribellimentu di fantasìa hè stata spiegata da u fattu chì fur artificiale hè spessu preferitu da i ghjovani è di l'atrevità, perchè i capelli di pelle da questu bellu brillante è unordinariu.

Moda Coats 2012-2013: culori

Prima, i furiani pruvate per priservà l'ombra naturali, u massimu, chì era abbastanza per a fantasia, per falla scuru. Ma solu avà tuttu cambiatu - e so vistimenti di pilami cù tutti i culori di l'arcittu. Ancu abballati scuru di furia caru, in particulare vischio, in l'invernu 2012-2013 fermanu pertinenti. Ma questu hè un clàssicu, è nunda pò esse made about it. U culore nìvuru era sempre veru Sonia Rykiel, D & G, Alexander McQueen, Jean Paul Gaultier è Gianfranko Ferre. Fur Grec hè sustituita da Alberta Ferretti, Zac Rozen, Yigal Azrouel è Michael Kors.

In u stampe di moda è animali, per esempiu Bebe, D & G è J Mendel palesa in i so cullezzione di colti di pelle di leopard.

Roberto Cavalli, Jean Paul Gaultier è A fila truvaru una cumminazzioni di fur di diversi culori è spezie in un mudellu.

Ma a maiò parte di tutta a scena di moda era un capo di pelle di una pelle tenuta in i culori più ingannabili. Hè bleu, cum'è Jean Paul Gaultier, è viole, cum'è Alberta Ferretti è cielo bleu, cum'è Oscar de la Renta. E furia era pittatu in verde, arancia rosa, rosso. Ci eranu ancu capelli di pelle pinti in fucsia.

Comu pudete vede, a moda di sta stagione vi favurèvule à scumparsa di fianchi è à signaghji chì apprezzendu u stilu è u lussu.

Chì fà, ellu solu tù.