Pulelli di cazzi da i so proprietà

U decoru in ughjetti è originale pò esse fatta da mane, sè se avete qualchì tempu liberu è cun mezzu di metru di cigno satin. A bracciale, in tissuti di ciuveti di satinu cù i vostri mani, si cumplegghinu qualchissia di u vostru longu è cumpretenu a vostra imagina, avete averà bisognu à pensà quantu à l'scelte è di u culore.

Pulita Weave da cinsu satin

In a classa maestra vi rigalatevi di fà cumu fà una bracelita originale da u baccelli satinato di pezzu è bèziule d'oru è faciule cun facilmente. A causa di a so apultazione sofistica è a solu sulitosa, non intrusiva di colore, armonizà perfetta cun l'armata di u ghjornu, festiva, uffiziu o sera .

Cusì, per piglià a bracciale da a ribata, avemu bisognu di e materiali:

Dopu avè preparatu tuttu ciò chì hè necessariu per u travagliu, pudemu avvià.

Cumu tissutu un bracciale da una cinta?

  1. U primu cosa chì facemu è hè tagliatu a cinta in metu. Allora cosciemu e duie parte di a cinta chì sò soprappiate per chì ci sò dui longhi è duie dui corti. Avemu travagliatu cù i so fini.
  2. In u locu induv'ellu sò stati dui cintesi, saltemu u filu di nylon.
  3. Avà piglià u primu bufellu, passa l'agulla cù u filu, piglià a cinta minima, avete cù u ramu cum'è mostra in a stampa, è cura u so postu.
  4. Avà pigliate a seconda bead è a metta nantu à u filu.
  5. Pigliemu a seconda finita di a cinta è di pulita cù un segnu di ghjuvanottu in u listessu modu cum'è cù u corpu precedente. Scorchemu a cinta, riparazione di a pusizione.
  6. Se continuu à stringe u pergule nantu à u filatu, imbattendu in alternativu - cusì u primu, da u segondu finale di a cinta.
  7. String è cusitu peri, finu à ottene prima di a bracciale. Ci si deve parechji centimetri più cà a circunferenza di u polu. In cunsiquenza, avemu uttene un urigginali è assai bonu tissutu.
  8. A cusciottu l'ultima alma di a bracciale di i fili, avemu bisognu di riparà. Per fà quì, impruduce prima cù una cinta, cum'è noi chì avemu fattu prima, seppendu a seconda nantu à u superpositu.
  9. Fixate a pusizione di a cinta.
  10. Avà passa una agulla è fate cù l'ultimi dui perdi è attaccà un nuddu pocu pocu forti forte, postu chì chjorteci u filamentu.
  11. Agghioru u filu à i nodi in i spiculi di a bracciale, perchè chjucu a ribata, affinchendu i picculi "colti" per a bellezza. I fiammate di a cinta ùn sò micca credendu cù vela o un liggeru cigarette, altri ch'elli scheranu è spoor l'omi di u bracelet. In ogni casu, hè impurtante ùn mancassi, i spesi chì si sdrughje prestu un pocu è esattamente sopra à a linea, ùn deveranu micca alcune biancu.
  12. Avemu bisognu un capu. Pudete piglià una dorata, esattamente ciò chì a bracelita hè stata fatta, ma avemu fattu un corpu trasparente di un tamantu più grande. Cuscia cù cura di un nodulu, serà un corpu di a nostra gioielli.
  13. Da u filu di gomma facemu un loop è oculta i so vini in u sicondu nudamentu, per chì u capricci tufate cun una interferenza, altrimenti, se u ciczu sia troppu spertu, a bracciala sarà micca cunzultamente unbuttoned è sia da a manu. Avà cusemu a band elastica in u nòttulu.

A pulseta fatta di satin ribbon hè prestu!