Ricami di Pasqua

Dopu assai una di e vacanze Ortodoxu più impurtante - Pasqua vene. Questa hè una festa di primavera in memoria di a risurrezzione di Cristu, è Pasqua hè cunsiderata cum'è u principiu di sta primavera calidez.

A preparazione per questa vacanze brillanti hè generalmente cuminciatu in anticipu. U tempu hè curtu, ma avemu avutu u tempu di fà un di l'attributi festivi - Ricami di Pasqua.

In a classa maestra, amucevà cumu fà a croce di brocca nantu à u ovu di Pasqua.

Cumu a borda un uovo di Pasqua?

Cusì, femminista à travaglià nantu à u brocche:

1. Lavoru l'oghje sottu à l'acqua calda. Dopu qualchì aghjurnata rigularu è agulla, perchianu dui fucili in u cunchiglia - un cattivu annantu à a parte forte è un pocu più in u falu. Aumintari l'aghjustatu di u tottu pò esse cù l'aiutu di scissors scissors di manicura, ma questu u travagliu hè quasi un ghjocu cungiellu, avete a precisione estrema.

2. Aghjunghjite l'agulla è calda l'oletta. Allora pigliemu pratiche puliti è verdi u cuntenutu di l'ovu. S'ellu si fa pessimu - avemu u purtemu à i labbra è u sopra à un pezzu perchè - a proteina cù a catina si spende. A travagliu di travagliu ùn ùn faci micca oliu, bè lavata è secca cunceva.

3. Elimine da l'uovo a medizzioni in altizza è larghezza cù una cinta mètrica o un metru. A noi hà dimustratu circa 8:14 centimetri.

4. Divide a larghezza in mezzo è tagliatu di un rectangulu di noce fino 8x7 centimetri. Agghioru à l'ovu è, asciucà e so dite cù l'acqua, trasmissioni i foglie nantu à u papetu, per quessa, quandu quandu, pendu in forma. Aghjustate u travagliu finu à siccà.

5. Usendu una pinna di punti, scumpigghia una ligna à u circhiu, dividendu indipindente l'ovu in dui semi. Eccu cumu, cum'è mostra in sta photo.

6. Avà capemu cusì chì a stampa deve esse situata per calculà u so grandu massimu permissibili, è poi pìglia u napulinu è si tagghiau li marchi. Avemu u patronu esatta per u brocche. Mentre ch'ellu pò esse postponé.

7. Avà sceglie u patru di u brocche. Scorè in un ovu chì hè un pollone di un dulce è assai simplice. Facemu l'schema di brodite. Per a vindetta, avemu l'usu di filossu giallo è aranciu, è per u pico è i maghi - marrone.

8. Dopu, imbarcate nantu à u brodite di u pollulu, per supurte l'embutulà una cruciera.

9. À a scola sussegwenti, aduprate micca u pezzu in biancu à u pruduttu finitu è ​​tagliate a spina in a forma di a travagliu. Paga attentiva particular à a lucazione di u broddu, u puderinu deve esse strettu in u medio.

10. A postu chì seguitemu u broddu in acqua calenta per un pezzu, perchè chì u materiale si sviluppa, aghjusteghja u cartulare di u canvas nantu à l'ovu.

11 Aghjustassi u travagliu in un pappu di carta è lasciate à siccà. A robba hè stata colazione di u coddu.

12. Quandu u napulitane di a carta s'hè soccillata, accicta cù curazione è applicà una gruta pianura di u pegliu longu à a punta di u tile.

13 Dopu, aghjunghjeghja a superficia, arragghianu u travagliu, prima verificatu chì ùn ci hè micca arrugatu sottu è fugliate l'ovu cù una corda.

14 Dopu un tempu quì ritornu à u travagliu. U tissu hà stuck sbagliatu è ancu. U paper hè pegatu à u brocche in i posti, è hè robertatu currettamente.

15 In u reversu, facemu u stessu broditu è ​​fate a listessa. Sicura chì vi pudete fà cose qualcosa più interessante, perchè l'ovu ùn hè micca listessa solu à i dui costi.

16. Per amparà a sfarenza di a cusgitura, seleziunate è appicca a scorcia decorata in un tonu.

17. Certi tappe finamente, perchè chì a nostra artwork hà un stile finitu: una stata è un arcu rosatu. Inseremu u cultillu presu in u burcu, situatu nantu à a parte ottucente di u uovo di Pasqua. Ora puderete stallà un ovu in un pote in fiori è aspittà d'una festa.