Cumu fà una katana di carta?

Katana in Giappone hè chjamatu una spada curvatu cù una pala afilata in una parti, chì hè tenuta cù dui mani. Questu hè un arma tradiziunale di i Samurai. Siccomu i picciotti sò assai affezuriati di ghjucà i guerrieri, u ghjocu di katana, fatta cù i so mani, serà un rigalu maravigliosu per elli.

Cumu fà una katana di carta - una classa maestrale

Pigliarete:

Se decide di fà una katana, avete bisognu di sapè chì a so durata deve esse almenu 60 cm. Basatu annantu à questu, è deve calcularà a talla di i dati (palete è manichi).

1u metudu

Tagliemu 5 rettangoli da un carton corrugati à l'anch'elli di 5-7 sm è necessariu per noi in longu. In questu casu, attente à a lucazione di i tondi ondulati (questu hè necessariu per dà rusticità à a nostra pala). Facemu 2 parte cù una direzzione vertica di elli, è 3 - cun una direzzione horizontale. Fighjemu i dettagliati cum'è mostrati in a figura, induve i ligne gialli indicanu cumu si prisentanu l'olii internu.

  1. Ci colmenu in culu. Cusì ch'elli sò più intimati, hè megliu mette sottu à a carica per parechje uri.
  2. Per una banda facemu a forma di spada accunsentendu à u sketch chì avemu avemu è sceta.
  3. Lubricate i costi, induve a corrugazione hè visibile, cù cola di carpinteria. Avete bisognu à fà almenu 2 strati. Fighjisce lascià entre 10-12 ore.
  4. Dopu quì, avemu copre a parte chì deve esse una spada, pittura d'argentu, è a manivra - in u biancu, è da quì nantu à questu i rossi è u cunfini.
  5. A nostra Katana hè fatta di carta. A verità hè assai simili à a verità?

Pudete fà un pocu diversu.

2u metudu

In più di sti materie, avemu bisognu ancu una cinta d'illuminazione negra.

Curà di travagliu:

  1. Scrivite e 3 dettualus accunsenu à u mudellu dispostu. U manicu deve esse unu più largu ca u spinu.
  2. Tagliate l'extra 2 parte di l'amministrazione (elli si deve esse un pocu più strettu è più corta di quella). Pigliemu di parechji bandei nantu à u manicu.
  3. Tagliatu un rettangulu da u cartulare di corrugati è fècenu un pirtusu per passà a parte chì serà a pale. A parti finitu hè posta nantu à a piezzu.
  4. Avemu i stampatu a parti più stretta cù a pintura argentina.
  5. Guariscenu a maniglia cù tàece di cinta elettrica in una spirale, per piglià u listessu patronu di a stampa. Sittite a partizioni in u pianu.

Ora pudete ghjucà à u samurau.