Natalia Vodyanova divintò l'heroina di a snapshot da a serie #followmeto

Aieri, u mondu sanu di Parighji riunite per un grandi avvenimentu - Love Ball, un cena chì hè stata urganizata da Natalya Vodyanova. L'audience, chì venenu à stu partitu secular, ùn pudia piglià i so ochji nantu à l'aggradèvule è bellu cumpagnu di u ballu. Dopu tuttu, u supermodelu pocu di più di un mesi hà fattu a mamma per a quinta volta! À u listessu tempu, a bellezza si face slim è athletic. Hè cusì cusì intelligente è elegante, cum'è s'ellu mai catturò u lintru di l'uspidale.

Natalia hà adupratu a notte è cun piacè praticatu sottu i fiaschi di i fotògrafi, vistutu in un vistitu vistutu cù un daveru asimmetricu.

L'observatori secularu hà dettu chì u mudellu hà fattu a parti di u famosu prughjettu "Sito mi persone". Per a prima volta in a mira di u fotò turcu Murad Osman hà altri una donna, salvu a so moglia di a mudedda russa Natalia Zakharova.

Doppia charm

Per via di u cumpagnu di a so mòglia, u fotografu hà decisu di fà una scepzioni - ellu hà rimesse dui Natasha à l'ora, in l'abbunati è caru di u formatu di Instagram #followmeto.

In u quadru in u pianu di vista, cum'è a solitu, a manu di Murad hè visibile, è - u so amatu da a volta, è a bella Natalia Vodianova, chì guardava à a lenti cun un sonu chjosu. Cum'è un locu, l'edizioni Fondazione di Louis Vuitton sò stati scelti, induve u cundimentu di a Fundazione Nuddu Corsu fu fattu.

Forsi, davanti à noi a nascita di un novu prughjettu di l'arte di un fotografu talentu è a so bella donna? Appena, sta coppula creativa fatta di esse fotografiatu inseme, è decidini da quì in avanti "pensare per trè"? Puderemu chì i donni di Internet daremu in pocu tempu cullizzioni di a cullezzione di famiglie in a so portafirma. Natalya Vodyanova hè una grandezza, andemu da aspittà un novu ritratti brillanti!

Leghje ancu

U supermodelu diventerà un prototipu ... Barbie dolls

À questa notte, altru avvene interessante chì succidia: a cumpagnia Mattel hà dettu chì a bella Natalia Vodianova diventerà u prototipu di u bonu Barbie. U bonu, creatu in l'imaghjini di un filantropo è una gran mamma, sarà liberata in 2017, edizione limitata.

Natalia stessedda scrivia nantu à sta iniziativa cum'è manera:

"U ricchju in a canella più pupulari in u mondu, u nostru programa" Scrive cun significatu "acquistà un sonu novu novu. U nostru fundatu hà attivatu l'idea di dà à tutti i zitelli l'opportunità di ghjucà, per u so sviluppu sanu. U nostru Barbie hà aiutu à cullà i diritti per a Fundazioni di u Naked Heart, chì esse passati nantu à creazione i pezzi ghjucatorii di i zitelli ".

Pensemu chì u fundu di a supermodeli russa hà operatu da u 2004. A so funzione principali hè di sdiriggiunà e fondi per e bisogni di i zitelli cun disabili in Russia è in altri paesi.