U sviluppu di u sviluppu per mesi à 1 annu

I paisani amanti sò sempre assai preoccupati chì u sviluppu di u so ziteddu hè normale. Questu hè speciali in u primu annu di a vita, quandu un zitellu deve di maestru un numaru incridibile di novi abilità in un corpu di tempu.

In questu articulu, daveremu i normi di u sviluppu di u zitellu durante mesi à un annu, per mezu di quale pudete puru verificà chì tuttu hè d'urdinà cù u vostru zitellu.

E Stage di u zitellu sviluppu à un annu per mesi

U criaturu avà dorme annantu à u 70% di u tempu. Ùn puderà mancu fà tuttu è calmu mentreghja in u so cumpagnu ancu in esse momentu di vigilia, senza fami, è ùn ne nun sentenu moltu. U zitellu hè adattatu à i cundizzioni dramaticamenti cambiati di a so vita, cum'è veramente, a ghjovana mamma, chì pocu prugna accumenza à u novu rolu.

Dopu l'esekuzione di u mulinu di un mesi, cumencia à mantene a testa per parechji sicondi, per fucalizza l'ochju, prima nantu à e carichi è i siluette di l'adulti, è da seguita nantu à i so ghjucate, per aghjunghje ellu è fà certi sonu.

À quellu tempu u zitellu scena duoppu duie mesi, ellu ferma più forte cunfidendu a so testa, è ancu principiatu à distinguishà u statu emutivu di a mamma. Quasi tutti i sughjetti di u duie annu peri puliticamenti "caminari", surridendu è vede l'aspettu di u subjecte chì interessanu.

Un criaturu di trè mesi chì detti a testa bona, è in a pusizioni di l'abdomen ponu accumènnalla nantu à i coddi. Ellu pointly pulls the pen to the objects of interest and tries to catch them. Parechji di i giovani turnanu da u ritornu à u partitu.

A 4 mesi u zitellu riporta nantu à i diritti boni, chjinata nantu à u so stomacu. A maiò parte di i picciotti ùn anu micca aiutu di i genitori vultonu da u ritornu à l'abdomenu e susciteghja u corpu superiore, raffigurendu i primi tentà di pusà. Oghje chì i babysi già eranu digià annantu à i so stomachi, chjinata nantu à a rugna. U picciottu mostra maiò è più emozioni - in momenti di gioia u so sorri largu, rirenze forte è ancu di canti cun piacè.

5 mesi hè unu di i salti più brillanti in u sviluppu di una criatura à un annu. Pudete moverse in a direzione d'interessu per ellu cun un modu di "saltimi", vultate da tornu à u ventu in i dui orizontali, è ancu facenu u so primu tentativu di pusà nantu à ellu stessu. Un criaturu di cinque mesi d'età pò fà sapè fà sprangre à i straneri.

À 6 mesi, quasi tutti i figlioli sò sinte senza supportu, ma pochi pò pusà sse. A maiò parte di i figlioli sò digià nantu à quattru ardutti è attivamente ghjucanu cù i ghjucculi, trasfurmendu di una banda à l'altru. Parechji picciriddi sò i so primi silbali babble.

U figliolu di sete mesi ùn sò micca pussibuli in un locu. Èverunu facianu già in tutti i stondi, si caccise ochji è cunfidendu sò senza supportu. Parechji elementi novi apparentanu in a parolla.

À quell'ora 8 anni, u zitellu hè capaci di pusà nantu à u so propiu, stendi, mantene à u sustegnu, è cammina longu. Hà u primu, ma ùn hà rializatu, parolle, cum'è "mamma", "dad" è "give". U zitellu ponu esse realizatu accuglienti scopu, per esempiu, di mette nantu à l'annie nantu à una vigna di una piramide.

In tuttu a vita di u zitellu in a so vita, a crisa sarà ripetutamente, quandu sarà più difficili di gestisce cù miglia. Una di e crisi di sviluppu di i zitelli à un annu si metti circa 9 mesi. À questu tempu, u zitellu si pruvà à piglià i primi passi, ma esce chì hè abbastanza dolce, perchè ùn hè sempre nervatu è chiancennu. Cù l'aiutu di l'emozioni negativi, prova di manipulà l'adulti, è i genitori spessu passanu nantu à ellu.

In 10 mesi, a mo mamma si fate un pocu facilissimu: u zitellu hè capaci di ghjucà indipindente per qualchì tempu. Inoltre, u foglie si cunnisciutu da u cuncettu di "impussibile" è rializeghja chì hè i so parenti chì u pruibite.

À 11 mesi, tutti i zitelli puderanu di trasfirià, ma a maiò parte di elli facenu, sustene à u sustegnu. In u so discursu ci sò assai parolle cusì conscienti, capisce e dumande simule. Oghje in u mimetiziu di migghiuri ci hè un gestu d'indici, è ancu un capu di a testa.

Finalmente, i zitelli d'un annu in una maiuranza grande di i casali sò sappiutu di spustà senza sustegnu è in parechje manere spetta indipindenza. Allora, un annu un zitellu hè capaci di manghjà senza l'aiutu di l'adulti, ma ferma fermu sloppy.

Per sapè infurmatu nantu à e tappe, o "corridori" di u sviluppu di u zitellu à mesi à 1 annu, a table sottumessa l'aiutà: