Cough in trapi

La tezza pò esse un sintomu di parechje malatie, ma in a zitiddina prima hè a più spessu causa di una infestazione virali aguda. Cough in u zitellu pò esse una manifestazione di i friddi, allergii è anche malati cardiusi. Determina tuttu ciò chì a causa di a tezza pò esse da i sintomi cuncipitanti. Allora, per esempiu, una tez e rascalata in u zitellu, chì hè accumpagnatu da un elevatu di a temperatura, parra di un friddu. In questu articulu, vi cunsiderà e case, i tipi è u trattamentu di a tezza in un infantu.

Cumu ricunnosce a causa di una tezza in un zitellu?

Comu avemu digià dicenu, per a ricunniscenza di a causa di a tezza, hè bisognu di guardà i sintomi d'accumpagnà, per recopilar l'anamnesis da a mo mamma. A maiò spessu, in infanzunati, a tezza hè una etiologia virali. Ghjè accumpagnatu da a congestion nasali, u praticu appetite è l'irritabili. Proculu Inflammatoriu in questu casu pò cumprà l'upertu respiratorju superiore e bassa. Questa timore infiernante in u zitellu pò esse senza temperatura, è cun u so aumentu.

U periculu di danni à a larynx infiernami hè in u fattu chì a mucosa di u zitellu hè altamente idrofilià è a ciappa pò esaminà rapidamente, chì porta à suffocazione in l'assicuranza di l'assistenza medica.

A testa nuttata in u zitellu hè un sintomu caractaristicu di l'inflammazione di l'attitudini respiratorii superiore, chì, com'è a malatizza prugressa, pò spiaggia. A testa nuttata pò ancu esse allergii, perpende è una tezza longa chì ùn hè micca accumpagnata da un rinfrescante nasu è a febbrae (quandu a polpa inghja, a polvera di casa, i capelli d'animali).

Cough pò esse un sintomu di e malatie pulitiche, cum'è a malatia di u cori . In questu casu, ogni pezzu fisicu si manifesta da a pezza di u triangulu nasolabale. Ddi i zitelli ùn anu guadagnatu assai pisu è pò sporta in u sviluppu da i soi parenti.

Cough pò esse un sintimu periculosu di caghjunà à u chink vocale di un ughjettu straneru. In tali casu, u zitellu deve esse immedita di l'aiutu per evistiri l'asfixiunamentu.

Si tratta una tezza à un zitellu?

Per pudè apprezzà u so zitellu di stu sintumu chjago, avete cunsigliatu un pediatricu. Probabilmente, ci vole à passà i spezzione necessaria è di annunzià. Per trattà a mussera è a testa in una babe, necessitevule di droghe antivirali chì pò esse dati oralmenti, spressi in u nasu o appieghjatu in forma di candele (Laferon, Laferobion).

Cù curazioni extrema si deve esse usata in i zitelli di nasal vasocitritivu (Naziv, Otrivin), sceglie un dosage petite è l'utilizanu 2 volte per ghjornu. A quistione di l'usu di l'expectoranti hè assai contruversu, perchè u zitellu ùn pò micca sfruttà a curruzzione, è a so dilution favurizeghja l'accumulazione è l'irritazione addiziale di e vini respiratorii superiore.

Per elimi a tez allergique, avete bisognu di calculà l'allergenu è l'eliminanu. Forsi, ci vole à passà a spedizione di l'abitudine assai spessu a spiegazione, per dà in boni mani di l'animali di l'animali, per fiscà di fumà.

Se u zitellu hè suspettatu di una malatia di u coru, a ghjente hà ricumandemu di prumove in una scossa eccographica. Sicondu u tipu di malformazione, à una certa età u zitellu sera offru à rializarchju trattamentu kirurgiicu.

Cusì, a tezza ùn hè micca un signu ingeu, ma forsi u primu simbulu di una maladìa formidiglianza. Ùn trattate i vostri figlioli nantu à u cunsigliu di e mamma in i fori o u cunsigliu di e amatori. Hè megliu cunsultà u pediatricista per impediscenu a prugressioni di a malatia.