Semana da Moda in Mosca 2014

A moda di Mosca toccu unu di i rolli principali in a vita suciala domestica, è micca solu di i domesti. A Speranza di a Moda di u Moscou hè una unica oppurtunità micca solu per sèntirisi, ma ancu per acquistà cù disinfestrici russi - cunnosciuti è sempre scunnisciuti à u publicu generale. Hè nantu à a Semana di Moda chì i tendenzi principali di a staghjunazione sò stati determinati, chì significa chì a so visita hè assai chjaru per tutti quelli chì si cunsideranu cum'è un connoisseur di a moda.

In questu articulu parvarammu di a Semana da Moda di Moscou Mercedes-Benz Fashion Week Russia 2014/2015.

Semana da Moda di Mosca 2014

Tatiana Parfenova, Dasha Gauser , Alena Akhmadullina , Elena Suprun, Yulia Dalakyan, Yulia Nikolaeva, Igor Gulyaev , Olga Brovkina è parechje altri artigliaturi participaru à questa primavera (27 di marzu à u 1 di aprile) à a Mercedes-Benz Fashion Week Russia. Semu devi esse nutatu chì u prugramma chjamatu include micca solu di russu, ma ancu di criatori straneri.

Segui a dimarchja di moda in Mosca in u 2014, ùn puderebbenu micca solu visità i manifesti à u prugrammi, ma ancu cù l'aiutu di un broadcast di Internet in u web ufficiale di l'avvenimentu.

I participanti di a Mercedes-Benz Fashion Week offerenu una varietà di opzioni à l'invintori d'invierno 2014/2015, da l'amori, romantica, pocu sombría (Alain Akhmadullin, Ria Keburia) à i brillanti, ancu i ghjucati (Ruban, CONTRAFASHION, SLAVA ZAITSEV).

Essenze di Moda in Mosca 2014

In più di a Mercedes-Benz Fashion Week Russia 2014/2015 a fini di marzu, vinni altre modista in Moscow - Moscow Fashion Week (da u 29 di marzu à u 3 d'aprile). A sicura di haute couture di Mosca hè tradiziunalamenti cunzidiratu com'è l'avvene principale di moda in Russia.

I participanti di l'eventu eranu Valentin Yudashkin, Liza Romanyuk, Sergei Sysoev, Anna Dubovitskaya, Natalya Valevskaya, Masha Tsigal, Kira Plastinina e altri.

A dicenu chì i modi di moda in a Week di Moda di Mosca sò diverse in u tema è spiritu - ùn hè micca di dì nunda. Avemu vistu u rolu è u roll da Yudashkin (siluette chjave, una abbundanza di cuciru nìvuru, e cumminzioni cumplicati di materiali è texturi), è pastorali di Bella Potemkina, è motivi di i 50's di Eleanor Amosova (faldes treme, stampi d'arte pop), è Ifula Shiyan (velli, a pelle di l'animali exotichi) è a coletta "sport-basto" da YANASTASIA, è "fiori invernali" romantica di Liza Romanyuk.

Dopu à visualizà i più grandi mostra, pudete distinguishà diverse tendenzi principali di u futuru oghje: