MRI di u intestinu o colonoscopy - chì hè megliu?

Se ci hè un suspesi di u sviluppu furmali intestinali, per esse studienti addiziale. In regula, i mètteri di hardware moderni sò cunsigliati, perchè sò l'informazione più grande. Spessu, u paci hè affruntatu di una scelta: una MRI intestinali o una colonoscopy - chì hè megliu per diagnosticà una malatìa particulare in ogni casu individuu, determina u gastroenterologu trattu, ma a priferità hè spessu emanata à u sicondu metu d'investigazione.

Perchè hè cunsideratu chì una colonoscopia o fibronocoloscopia hè megliu cà una MRI di u intestinu?

A maiò parte di i pazjenti, per suprattuttu, prefiremete esaminà l'intestini per imevisione di resonance magnetica. Fate i principali vantaghji di sta tecnulugia hè una mancanza sicura. In generale, a MRI hè assai più còmode di una colonoscopia, postu chì ùn sò micca introduziuti diseti in u intestinu. A prucedura hè fatta da u metudu di scanning circular, durante chì a persona hè stallata nantu à una pratica horizontale per quandu l'arghjintu di storia hè in u tomorbu.

A culonoscopia, à u mumentu, s'ellu ùn hè dolore, inveci una mèdola di diagnostica impastante. A causa di fattu chì un aparellu speciale cù una càmera microscòpica (colonoscopiu) hè inseritata direttamente da l'annu à a fine di a cupola di u cecum, pò esse discomfort, anche anesthesia lucale si faciule preliminarily. Inoltre, per una inspezione tutta di u corpu, l'aria in a cavità intestinali hè necessaria, in particulare in pentule.

Dopu i passaggi di l'implementazione di e misure sottu cunsiderazione, si ponu esse chjaru chì a colonoscopia hè a modu più informativu di diagnosticà ogni malatie intestinali. MRI in generale hè prescrittu cum'è un supplementu, più di u principale, metu di ricerca. Se l'esòfuru è u stomacu sò riflessi in una manera assai detallata da una tomografia, elettu da ciò chì hè megliu - una MRI o colon colonoscopy, hè megliu dà preferenza à l'ultima opzione. Solo sonu permette di valutà apprezzatu l'estatus di l'area di u sistema digestivu. L'artighjine di resonance magnetiche ùn pò micca tricà attente à i funzioni per i funtzioni anatomii di l'intestinu - a presenza di multiple curvuli è ciclichi, chì sò superposti à l'altri.

Hè vale a pena attente à un altre benefessu di colonoscopy. A sonda utilizata duranti u studiu hè sparata micca solu cù una videocámara in miniatura chì transmette una imagina à un monitor medico. U colonoscopu hè ancu equipatu cun un dispositivu chì vi permette di fà immediatamente una biòpsia (piglià una mostra) di tumuri truvati in u festu. Cusì, u paci hè livatu da a necessità di riducerà a prucedura per esse di a natura di l'accumulazione o tumore.

Ch'ella sia pussibule di rimpiazzà a colonoscopy MRI?

Ancu dopu una cunsigliata detallada cù un gastroenterologist, i paesini cuntinuamu a maravigghià si un MRI pò sustituisce una colonoscopia. In rarus cases, altri metudi di ricerca sò permessi. Ma sti situazione sò solu à l'absenza di sintomi severi è di suspetti di a malatia di l'intestione seria. Inoltre, u colonoscopi ùn hè micca usatu s'ellu una persona hè troppu emotiva per avè percepitu u proingenu vinile è questu chì face a so salute mentale.

Se necessariu, cunfirmate un diagnosticu difficultu o difficultu di MRI ùn hè micca attribuita in u settore di una colonoscopia. Frà l'alternanti sò eventualmente permettenu l'irrigoscopia, l'anoscopia o sigmoidoscopia . Ma tutti sti mètudi di esaminà l'intestinu sò accumpagnati da quasi i stessi sensibuli desaggianti.