U calendariu di vaccinau di pulioni per i zitelli

A poliomielitis hè una di e malatie più terribili, perchè tutti i genitori ghjovani chì vulete prutege u zitellu da ellu. L'unica milità efficae per a prevenzioni di sta pesta hè a vaccinazione puntuale , cù l'aiutu di quale hè creata una immunità protettiva in u corpu di u zitellu.

In questu articulu, vi diceremu chì schedari hè inoculatu contru à a pulitica à u Ucrania è a Russia è quali vaccinati pò esse usatu.

U calendariu di vaccina di pulioni per i zitelli in Ucraina

In u Ucrania, i ziteddi anu bisognu di acquistà cù a vacuna, apposta per pruteggià di sta maladie spiccau, prima di 2 mesi. À a stessa età, u mulinu duverà esse sottumessu una inoculazione contra tetanus, pertussis è diphtheria, in modu di infezione auropeu. Hè per quessa a maiò parte di medichi privilanu prefittà l'usu di vaccinoli cumplessi, per ùn micca per danarà un zitellu.

Perchè a vacuna di polio hè vive, una iniezione per creà una immunità protettiva ùn sia micca bè. U zitellu deve sottumessu à un cursu tutale di vaccinati preventivi - u secondatu di elli hè fatta 2 mesi dopu a prima, è u terzu - dui mesi dopu à u sicondu. Cusì, se u zitellu hè relativamente sanu è ùn ùn anu micca cuntrullà a contraunazione à a vaccinazione, u duttore darà 3 immunizations di pulioni - à 2, 4 è 6 mesi. Finalmente, per cunsulidà u risultatu è ottene una bon prublema bona, a vaccinazione di polio hè ancu cundottu à l'età di un è u mezu, 6 è 14 anni.

Pudete acquistà cun u schedariu di vaccinazione mandatori in Ucrània usendu a tola:

Schedule di vaccinazione contr'à contra a poliomielitis per i zitelli in Russia

In Russia, u schedariu per a vaccina obligatoriamente contru à a poliomagnitis hè un pocu diffirenti: a vacuna hè ancu posta 3 volte, sottumessa un intervalu di tempo di almenu 1.5 mesi, da 3 mesi di vita di u zitellu. Allora, un zitellu sanu ricevi un dosi di una vacuna da sta terribilissima malata à 3, 4,5 e 6 mesi. In turn, ellu hà da esse revacunatu à 18 è 20 mesi, è dopu à 14. Se u schedariu di vaccinazione hè interruzzione, hè bisognu di observà i intervalli intervalli pertinenti trà l'avè a vaccinazione.

Ci ponu esse nutatu chì i primi 2 vaccinations in Ucraina è 3 in Russia sò realizati cù l'aiutu di vacuna di polio inattivatu, chì hè amministrattu subcutanicu o intramuscularmente. In più, a vacuna orali hè utilizzata per l'instillazione in a cavità orali.

U schedariu dopu dimostra chjucu u calendariu di vaccine obligatoriu di i zitelli russi da poliomyelitis è altri dolenti pratiche: