Cytomegalovirus in u zitellu

Finu à u XXu seculu, una malatìa infatgiosa cum'è citomegalovirus era scunnisciutu. È solu dopu à l'evoluzione di l'ottica tecnulugia, in u corpu umanu si truvò un virus in urine, saliva, sperma, sangue e latte materno. Cytomegalovirus hè ancu trova in un zitellu novu, basta chì u virus si trova in u corpu di a mamma.

Cumu faci elle citomegalovirus in un zitellu?

A trasmissione di u virus si trova cù a trasfusione di sangue, è ancu cù l'alimenta naturali. Intimamente 80% di e donne chì sò fertili sò infatti cù citomegalovirus. Per una persona sana, a presenza di un organu patogenuu ùn possa micca periculu. In ogni casu, cù una diminuite di l'immunità, i sintomi clinichi si presentanu. In questu casu, ponu scunfighjà l'organi internu individuu è i sistemi sani.

A maiò spessu, a prisenza di citomegalovirus in un nevicatu hè causatu da a penetrazione per a placenta. I più periculosi per infettate durante u primu terzu di u gravidenza. Chistu pò esse risultatu in u sviluppu di vici in u zitellu. Sì una donna hè infettata prima di cuncepimentu, u risicu di cumponimenti micca micca di u 2%. In regula, l'effetti di l'infezzione intrauterine cù citomegalovirus in u zitellu sò diventate nantu à u secondu ghjornu. Comu manifestatu da citomegalovirus in u sviluppu, hè revelatu solu solu da u quartu cinqui annu di a vita.

I sintomi di citomegalovirus in nascita

A infezzjoni in i primi stadioni di u sviluppu fetali pò conduci à a morte di u zitellu o di deformità. À a fini di gravidanza, u virus causa ictericia, pneumonia, disordini in u sistema nervu è una diminuzione in a quantità di platelette in u sangue. Ma, ùn sò micca violatori in a struttura di l'organi internu. U citomegalovirus più periculosu, per quessa cumplicità chì sviluppau in i primi 12 simani dopu a cuncezione.

I sintomi di citomegalovirus in i nei se manifestanu in forma di rashes, hemorrhaghi di a pelle, hemorrhagie in u globu ovu, sanguinante da a ferita umbilica è a presenza di sangue in u fessee. Quandu u cereu hè influinzatu, ùn ci hè drowsiness, trembling of the manichi è cramps. A possidite cecità o indebiltezza visitativa severa.

Diagnostu di citomegalovirus da pruduzzioni di DNA

Malgradu i sintomi clinichi, u diagnosticu di a malatia hè più piacevule. Per aiutà vene tecniche muderni nantu à a deteczione di l'antigens di u virus, l'antichi d'identità, è ancu di l'identità di DNA, affettatu da u virus.

Per u diagnosticu, chì dopu parmetta à u trattu di citomegalovirus in un zitellu, realizanu studiu intruparazione di u cordone umbilicale, a placenta è a membranze ocular. Una donna pigghia scrapings da u canali di cervicita, sangue, urina, sputus, licori. Fate un puncture di u fegato.

Un igg positiu in citomegalovirus in un zitellu in i primi trè mesi di vita ùn hè micca un signu di a malatia. Se a mamma hè infettata, l'anticiccotti à u virus sò trasmessi à u babbu durante u sviluppu intrauterine. In questu casu, a prisenza di citomegalovirus in u sangue hè a norma. Per quessa, un diagnosticu precisu hè pussibile solu dopu à trè mesi. Identificazione di l'anticorchettii igm hè una evidenza di una malatia congenita.

Trattamentu di citomegalovirus in i zitelli

Per impediscenu l'attivazione di u virus, e donne chì ghjucanu sò stati immunoterapii, vitamini è terapia antivirale. I primi trè mesi di gravidenza sò prutezione di tratta cù l'immunoglobulina.

In u trattamentu di i citomegalovirus in i zitelli, i droghe antivirali sò largamente usati orali, o per intravenu, ma solu in casi urgente.