Swach


I amate di l'antichità chì venenu à ripusà in Montenegro , certamenti si facenu piace à quandu anu capitu chì micca questu di Ulcinj, ci sò unichi ruins di l'anticu settore di Swach o, cum'è ancu chjamatu in certi fonte, Shas. Ancu avemu averia curiusu per quessa a circà di i turisti, in più di u famosu fiumu Shassky , nantu à i banche di quale ci hè una cità antica.

Un pocu di storia

A cità di Svatch fù digià intesa in u VIII sèculu. Quì sò dinò u so munimentu, una sviluppu di sussistenza di sviluppu, e chiese foru custruiuti. Ma passò chì in u XV sèculu l'assestamentu era distruttu quasi anu completamente, è l'abitanti si sò stati ammazzati.

Qual'è interessante in Swatch?

Quand'ellu vinite quì pè a prima volta, cuntene à sbalordimentu chì sò sti ruins ordinali. Ma, dopu avè amparatu a storia di a cità di Swach, a vista pò mudificà. Quandu fù chjamatu "a cità di 365 chjese" è tutta per tutti i tipi di monasteri, chapeli è e chiese eranu quant'è parechji ghjorni à l'annu. Accurariu accurtu, più probabile, nimu hà purtatu, ma a storia ci ponu noi ghjustu questione.

Avà hè solu una zona muntagnosa, custituita da a calcariu cù l'edifici colapsatu, quì, è quì, ignurata per l'altu grass. I dui uni chjese chì i so pareti survitanu più megliu chì l'altri sò a Cattidrali Jean-Baptiste è a Chiesa di Nostra Signora, custruita da i Francischi.

Cumu fà à Swatch?

Per accustà à e ruine di a cità solu per ellu vi vene da Ulcinj along a strada di a muntagna E 851 à u palcuscenu "Old Town". Dopu d'avè, i ruvii sò già principiatu. A strada stessa serà stata igualment fascinante, chì passa per tanti pittori in i rocci, chì eranu chjappu. U viaghju dura una meza ora.