Hà disfatti di i zitelli

U nàscita di un ziteddu hè una gran gioia per a famiglia sana. U vostru pocu miraculu hè u più notu è unicu. U zitellu speranza, è i genitori inizenu à avvishu chì ellu hà avè i so abitudini, alcune d'elli ùn sò micca boni, per esempiu:

Perchè andonu?

I casu di i malasciute in i zitelli sò parechje. A volte arriate solu da u desideriu inconsciente di u zitellu per imitate una persona. Per quessa, quì vicinu à u zitellu vole prima di tutte i so abbitani è ùn deve micca à u zitellu un mutivu per cupià u to picking in u nasu o muzzicule in ungles.

Sicondu i psiculugrafini di i zitelli, tutti i malinzidii di i zitelli sorge da una mancanza di attente à u zitellu in a famiglia. I migliori sò stati abbandunati per un bellu pezzu solu, raramente presumatu nantu à i rini, in prima cignatu da u pettu di a me mamma, incunente, avutru è ancu scantatu. Per esse occupanu di sicuru, u zitellu cerca di cumpensazione è cunfortione in i sensazioni tactile chì dispunibule, ellu succiò u so dettu, tira a so orella, rende u zingia, ghjucatu cù i so omi sessuale.

U zitellu s'aprì à aghjustassi cù tali atti rituali, chì sviluppanu gradualmenti un usciu preghjudiziu. In u iniziu, u zitellu, cunsiste à cunsulallu in l'assenza di a mamma, è da quì, ancu s'ellu hè a ghjente chì hè vicinu ad ellu, hà digià interessatu à fà stessu. Hà accusati cusì obsessioni sò furmati in i zitelli chì soffrenu un zitellu durante u ghjornu, mette à dorme a notte, aiutanu di scaccià i porsi.

Oghje chì un usu cusì un periculu periculu, cum'è u succorsu di u dete, si sviluppa da l'immurazione di i bioritmi di u curu. U riflissionu sucking servisca l'evoluzione normale di u zitellu è s'ellu si era scantatu tempi, chimaccià un dete o chupete à 3-4 anni hè cunsideratu cum'è normalu per i zitelli.

In una certa situazione difficiuosa, scantatu di teme, ansietà o nervatu, un zitellu pò addiventà à una sola cosa o ghjucate è micca parte cun ellu, truvendu comodità è cunsulazione solu sughjendu a cosa in i so mani. Spessu, questu hè questu quandu u zitellu annunziale per andà in lu kindergarten, è a mamma ùn hè micca in giru, è ci sò solu straneri. Aos pouchly, u zitellu si cunnisciutu da i zitelli vicinu è i educatori, è se relazioni d'amici sò stati cun tutti, postu innicatu è a necessità di "a so" ghjocu o a cosa ùn sparisce.

I preti di scoli anu u zitellu annantu averebbe sviluppà abballade malveti, chì ponu turnà in un tretu di caratteru:

Ùn hè bisognu à nimu chì a ghjente dice: sia u costumu - racogli un caratteru. Tali abitudini periculosi in i zitelli necevani cun u costu di l'educazione è, cunglienendu unu cù l'altru, formanu i tracce di carattere di u zitellu. Cusì, hè cusì impurtante per prevene i malasciute in i zitelli. Pezzu in cuntattu cù u zitellu, intaressu in tutti i so affari, a direzione pocu stampava è imperceptible di i so azzioni - hè quì aiuta chì aiutavà à u zitellu per evità l'aparenza di malamenti absevulati, ma s'ellu hà digià sappiutu, aiutanu l'eradicate.

Cumu si tratta di i malasciute in i zitelli?

In unequivocale pudete respondre chì u punizioni è i pruibbizzioni ùn ponu esse aiutatu. Scaricamentu di i abbitanti mali ùn hè micca piacevule è u tempu pò piglià assai. Per quessa, i genitori hanu bisognu à esse ghjustu è cunvince à u zitellu chì hè preghjudiziu à gnaxze e unghji perchè assai lotterie è i microbasi accunsenu sottu à elli, è tuttu questu in a so bocca. Un zitellu pienzu pò pensà à un conte di fata nantu à i fratelli di ditti, una zitella per dì chì e mani di una futura donna hà da esse bella è bè. Se un zitellu piace un dittu, poi per punisce è scangiammu ùn ùn hè micca sensu - ùn viaghja nunda, aiutà à a sucintùia digià secremente. Hè megliu dàghju quantu attinziu quantunque possibili, per distraerle cù l'attività interessanti è di i ghjoculi, o solu per carizzi l'imaghjini. Se u ditto di u zitellu hè sempre in u nasu, questu puderebbenu indicà chì a mucosa nasali s'assicera è questu u malgradu. Hè vale per vede un medico per cunsiglii.

Bonu, aghju avutu ancu dettu riguardu à un prublema accussì "terribili" cum'è masturbation infanzia. Tanti zitelli in zitiddina sò impauriti in "questu" è ogni uniusu hè scuncevule quandu ellu vede cumu u so zitellu sù toccu "allora". Ma invece hè terribili solu per noi l'adulte, è un zitellu ùn cumpressenu micca inconsciente. Per miglià per scopre i so genitori hè quantu naturali chì tocca i so mani, i ghjorni, u gricchi. Ma i zitelli più antichi si ponu tocchi sò cunsigliamente, pò darà piacè. Eccu i genitori deve esse alerti: ùn permettenu micca chì u zitellu sughjendu in dorme per un bellu pezzu, u lavandulu ùn deve esse micca strettu, una regula di iegge di i genitali per evitari di l'irritazione è l'pruva.

Ùn scutate u zitellu, permette ch'ellu sapia chì ciò chì face hè naturali, ma ùn deve esse publicitizatu, sia micca solu dimustrà. E, sicuru, ci vole à intervene i zitelli in sportivi attivi, ballu, chì l 'distraeranu è ùn abbandunate u tempu per i maletti.

À u core di tutti i malasciute in i zitelli hè un prublema psicologicu. Li cummattiali è una lotta contru la inseguranzia di u zitellu, a so ansia. L'adulti complexi creceranu di quelli figlioli chì anu amatu à pocu in a zitiddina, caressed little and careed about them. Cusì, hè cusì impurtante chì avete un ambientu pacíficu, benevolentu di l'amori è l'armunia in casa, è poi vi vìnnanu suprarrani.