I ghjorni di primavera per i zitelli

Cù l'iniziu di a primavera, ùn solu micca l'inturnità internu di ogni persona cambia, ma dinò a natura di i so attività. In particulare, sta volta di l'annu faciule adjustments à i ghjucadieli di i zitelli, cum'è i divertimenti favurèvuli di l'inviolaghji addiventanu più inaccessibili.

Inoltre, u tempu in a primavera hè sempre inestabile, è i ziteddi anu da passà assai tempu in casa. Malgradu questu, i picciotti ùn sò micca avutu abusu, perchè ci sò assai prudutti di primavera di ghjochi per i zitelli chì pò esse sia sia nantu à a strada è in lochi.

I ghjoculi per u tema di primavera pè i zitelli

À un ghjornu di primavera, un caprettu cù bon piacemu creanu diversi articuli timed a questa ora di l'annu. Sfrancate nantu à a carta di cartuni u zuccu di un grande arbulu è permette à i vostri figliolu imbarcate cù fogli di carta culurata o plastica. U figliolu maiò i certamenti certe volte i fiori è altri articuli nantu à un tema di primavera cunduciutu da u cartulina di corrugati o velu.

In u primu muvimentu hè assai utile a preparazione di un "mini-giardinu" in a stanza di u zitellu. Pozzu un pittone petre nantu à u mura di a finestra è pianice parechje sementi di carotta, aneto o pappagallo in questu. Fate chì a zitella observe cumu i primi rimeri aghjunghje, è fate l'acqua indipendente.

I ghjorni pupulari di primavera per i zitelli nantu à a strada

Per un gruppu di zitelli di a stessa età, i seguenti pezzi pupulari sò adattati:

"Primula". In u core di u salottu o raffundienti ponu un vase o un pote. Tutti i zitelli sò in ssu cuntinuu, pusendu e mani darrere e so spalle è cumincianu a cantari:

Color-color, primula,

Un bouquet viaghja.

Lyudochka porta un inoblidable,

Filimonchik hè una campana,

Igorek - cornflower,

Natasha - camomile,

Macarczyk hè un dente leone.

Ùn dì micca "sì" o "no",

È portanu i fiori à u bouquet!

Unu di i ghjudiziaturi chì rapprisentanu u giardiniere cammina in u corsu di a canzone è mette una di l'altri fiori in manu di quelli altri figlioli.

In un certu puntu cumanda: "Unu, duie, correre! Sceglite un bouquet! ". Tuttu i participanti chì anu ricivutu u fiore, corse à u bastimentu è pruvate per fà per arristà quì nunda quantunque pussìbule. Quale chì prima mette u fiore in u vasu, racoglieghja u bouquet è diventa un "jardinieru".

"U navale". Ogni zidà riceve un barcu fattu di bularna o carta, è permette à l'acqua, accumpagnà a so azzioni cun un poeji allegru:

U ventu ventu,

Pigliate e veli!

Barca à caccia -

A l'acqua grandi!

Quellu chì u barca hà allivatu prima di l'altri vende.

"Froggy". Tutti i svanzii sò alzati per coppula in u circhiu chì simbulizanu u swamp. U cumandante leghje u versu:

Li salpicavanu u caminu,

Ranas, stinniu li gammi,

Kva-kva-kva-kva-kva-kva,

E sbattinu e allungaru li gammi.

Duranti a lettura, i zitelli salta un dopu l'altru in un circhiu. Quandu u poema hè finitu, hè necessariu saltà in u swamp megliu cù l'altri.