Lacu Natron


In u nordu di u paese africanu di Tanzania , in u cunfini cù u Kenya, hè un spaziu unicu - Natron. Ogni annu attrae assai turistere chì venenu à vultà u so aspettu inghjustu, reminiscendu una natura aligressa surrealista. Cusì, cunnisciamu quale hè u sicretu di l'acque rougesu di u lavu è perchè l'abitanti di i paesi vicini evitenenu questu area.

U fenomenu di u Natron Lake

Lacu Natron hè pocu pocu (a so prufundità varia d'1,5 a 3 m), per quessa calènia finu à 50 è ancu 60 ° C. U cuntenutu di salti di sodiu in l'acqui di u lavu hè cusì alto chì una forma di film nantu à a so superficia, è in i mesi più caliu (ferraghju è marzu) ancu l'acqua si viscuvi per questu. Questi cundizioni favurizanu l'attività di i cianobatteresi halophilici chì vive in u Natron di Lacu, à causa di u pigmentu chì l'acqua hè un culore di sangue. In ogni casu, l'ombra di l'acqua varieghja secondu a staghjoni è a prufundità - u lavu pò esse aranciu o rosatu, è parechji aspetta com'è una stagione ordinale.

Ma u fattu più interessante è cusivetu è chì l'acque di Natron in Tanzania sò un veru periculu. A causa di l'altu livellu d'alkali, l'acqua saturatu di u salitu porta à credi severi se una persona, un animali o un pezzu sò immersi in un lavu. Hè quì chì assai paesi anu truvatu a so morte. Doppu, i so corpi caldi i mummificà, corsi cun sustanzi minerali. A mansa di questi rossi di i pani avianu stati truvati da u fotografu Nick Brandt, cugeranu materiale per u so libru "In a Terra Torturata". I so ritratti, rinuminatu per questu stagnu per u mondu sanu, diventenu a basa di a legenda, chì dichjarà chì u Natron scontrani l'animali nantu à a petra.

Solu uni pochi spezii di animali pò campà quì. Per esempiu, in l'estiu, durante a staghjone di staggione, migghiara di petite flamingos volenu à u lavu. Ci sò nudi nantu à e rochie è ancu i isuli di u salinu, è a temperatura ambientale permetterà i pani à razza faciule cose nantu à a prutezzione di u lavu. Questu ùn hè micca prediletti accidinenti, scantatu da l'odore spiciale chì nascenu da u lavu.

In quantu à e persone, a tribù di sala da u clan Masai chì abbitanu u lavu sò aborigines reali. Anu abitatu quì da parechji cintunarii, guardendu militarmente u so territoriu, chì anu utilizatu com'è pasture. Per via, in questa scusa eranu trovanu i restumi di Homo Sapiens, chjinata in terra per più di 30 mila anni. Appena, ùn hè micca nunda chì u continente africanu hè cunsideratu u locu di nativu di l'omu.

Cume si trova à u Natron di Natron in Tanzania?

A cità più grande di Tanzania , più vicinu à u Natron, hè Arusha , situatu 240 km. Ci hè ricevutu in busu da Dar es Salaam o Dodoma . In più, in l'abbitanti di Arusha hè u Parcu Nazionale .

U Natron di Natron ùn organizeghja micca travaglii ind'è individuale. Pudete ottene questu locu unicu in dui maneri: o durante a tour per u vulcano Oldoinu-Lengai, o in modu indipendenti, per allughjatu un carru off-road in Arusha. Tuttavia, tenite in mente chì una visite individuale, prima, vi vi costu più è, sicondu, serà arrisicatu senza guidà o guidà unu di i lucali.