Betsibuka


U fiumu di Betsibuka in Madagascar hè unu di i corsi d'acqua enormi di u mondu è hè noturiale principalmente per a colorazione originale di e so acqui.

Situazione è geugrafica di u fiumu

Betsibuka hè u fiumu più grande in Madagascar è si flussi in u nordu di l'isula. Origine in u centru di u paese, in u nordu di a pruvincia di Antananarivo , à a cunfluenza di i fiumi Amparikhibe è Zabu. Aghjunghje Betsibuka flussi à u nordu, cullighendu in a vicinanza di u fiumu Maevatanana cù u fiumu Ikupa. Nant'à i 40 km vicinu à u fiume nantu à u canali sò parechji picculi laghi. Dopu à a cità di Maruvuy, u fiumu di Betsibuka flussi à l'acqui di a Bumbetuka Bay, induve si forma un delta. Dà quì è 130 km u fiumu hè navegable. À a sortida da a baia hè unu di e cità porti più grande di Madagascar - Mahadzanga .

Chì ci hè interessante nantu à u fiume Betsibuka?

Tuttu l'annata nantu à i currenti di u fiumu Betsibuka anu un ombra rossa-roja chì riminiscenu l'ovinzione. Sta circustanza hè spiegata da u fattu chì dopu à taglià manglà nantu à e ciumi di u fiumu cù u muvimentu di richiestu di l'acqua u sughjettu cuminciò à lavà, u prucessu di a so erosione è a trasfurmazioni in culu di un culore cume. Siccome chì i paisani in queste parti anu sfulugamante, l'acqua hà ancu acquistatu un coru di corrispondenza.

A causa di a catastrophe ecològgica scumita per evitari u sbarcu di e battelli oceani stancu, l'installazione di u portu di a cità di Mahadzanga in u 1947 fù trasferitu à a spedizione di Betsibuki.

In vista di u fattu chì u fiumu hè una quartu di u so largu navigable, Betsibuka hè spargugliatu in a scusa ecunomica è cummerciale. In più, in i fiumi più minimu di questu fiumu sò i vasti campi di arroci.

Cumu visita?

U modu più còmicu per vede l'acqua di u sangue di u fiumu Betsibuki hè di passà un viaghju cum'è parti di un gruppu d'scursioni. Molti viaghji esotesi di Madagascar offerenu cum'è unu di i rotte un viaghju à i banche di u fiumu è una spezzione di qualchi rapidi. Inoltre, pudete pagà un carru è vai, per esempiu, à a cunfluenza di Betsibuki cù l'Ikupa o à u portu di Makhadzang .