Chiesa Anglicana in Stone Town


La Chiesa Anglicana di Cristo Church in Stone Town di Zanzibar hà attraversu a so modu pocu cumuni. Da a prima volta ùn avete micca capisce - Christian hè un tempiu o una musche musulmana. Hè a prima cresia cattolica in u vastu territoriu di l'Africa orientale, è hè listatu in a lista di u Patrimoniu World UNESCO. Hè una di l' attrazioni turisti più impurtanti nantu à l'isula di Zanzibar.

Chiesa fora

Cumpagnatu in u 1887, a Catedra Anglicanu vi maravigliate cù i so inusual per questi posti. Granni è majestu, hè fatta, cum'è a maiò parte di l'edificazioni nantu à l'isula, fatta di corallo, bella, ma micca particularmente durable. Fora, a custruione di a chjesa pare chì hà avutu abbattutu, quandu hè stata sustinutu in un stigghiu stilò eddu cun l'admixture d'Arabu - cun parechji arcuni apiculati è i stessi finestri cun vitrati macchiati, cun un corpu trasparenti è u soffiu di tilaru. I vostri ochji fussinu un edifiziu di forma alargata cù una parte redonuta in u locu di l'altare, a torre alta torre-campana cù un cuddaru adornu à a catedrale. A Chiesa Anglicana in Stone Town vos rinvià à u tempu di l'era victoriana. Ma sempre, un muntone di parechji elementi fa chì a custruzzione cum'è una moschea.

Interni di a Cattidrali

In ghjornu, vi maravigliate di a bellezza di a Chiesa Anglicana. Duranti a custruzzione, i traballaturi neri portanu a so cuntribuzione à a custruzzione, siaffendu e culleghji à a cresia ghjochi, grazi a l'architettu chì permette di abbandunà cusì, l'espressione "Akuna Matata" diventa populari.

A parti d'altare hè impaurita cù una cumuzione di gravure avec l'imagine di caratteri sacru è biblicu, cù lampi multicorsi suspenduti. Inoltre a vostra attenzioni serà attraversata da un crucifixu incridibile di legnu. Hè stabilitu in memoria di u scientistu è l'inimitu di l'esclavità, David Livingston. Durante l'ultima expedizione, hà esploratu l'urighjini di u Nilu. A strada, in Zanzibar, ci hè ancu a casa Livingston - altru attrazioni populari.

Ciò chì vede bè à a Ghjèsgia?

Un monteru à i servitori hè erettu in fronte à a chjesa, i figuri in cimentu trasmette a realità durissima di i tempi coloniali. Circundendu u tempiu, in a piazza più esclava hè un bellu parco, chì favurizeghja u so chjesa. Da quì vicinu à a costa. A prupietà vicinu à a catedrale hè una infrastruttura bè daveru: cafè, toli, alberghi, banche, musei. In più di a catedrale anglicana in Stone Town, ci sò parechji tempii interessanti, un anticu fortesi, varietalli mercati, è ancu a casa induve Freddie Mercury hà stallatu. In certi volte, a chiesa hà cumporta servizzi.

Cume accade à a catedrale?

Truvà una chjesa anglicana in Stone Town hè facilitu, si trova nantu à unu di i chjavi cintrali di a cità. Pudete ottinente à pedi, in autobus à a strada di Dala-Dala Terminus o da riffrechjata. Hè a più piacevule per visità l'attrazione turistica cun una scursioni.