Milla Jovovich presumò a prima foto di a publicità per Prada

A famosa bellezza di Hollywood, Milla Jovovich, ùn sò solu sapè a cummatti cu zombies, ma ancu pose per i sessione di foto di a moda. L'attrenda hà participatu à una riserva di fotografia per TM Prada è dimustrava una figura in a so retazione suciale.

U fattu hè chì Milla hà divinuta a faccia di a nova coleta di Prada oghje u 2016. A strada di filmi è "Resident Evil" è "Resident Evil" a furiau per vede immediatamente a so furore di a prima foto di stu campu. Questu ùn hè micca surprisante, perchè u so autori hè u furtunatore fotografu Stephen Meisel.

Stile, bellezza è sexualità da a fotografia maestra

U "flagship" di a publicità Milla Jovovich hà firmatu semplice è cuncidite:

"Aspittau! Sò assai fieru di esse parti di un novu pruduttu da Prada, una coleta d'otoño-invernu »16. L'autore di a stampa hè Steven Meisel. "

Stu fotografu autoritariu hà in l'ùrtimi 27 anni hà fattu cù tutte e cose per a Vogue Italia brillanti è cooperate cun pruduttu cù molti pubbliczii di moda.

Leghje ancu

Meyzela hè cunsideratu u creatore di a tendenza di a fotografia di moda. Hè stanu bisognosi, hè statu invettatu regularmente per sparà annunzii per i marchi brillanti cum'è Calvin Klein, Roberto Cavalli è assai altri.