Unduveru u mango creazione?

I frutti dispunìbuli trà i paesi tropichi sò longu cunsideratu nantu à i stale di supermercati, ma apennò hà qualcunu di pensà chì induve esce cum fatte. Per esempiu, ùn tutti ùn sanu di u mango chì cresce - un fruttu dulce è fragante, rimettutu di l'albicocu.

Patria di mango arbuli

Manghi crescenu in u paese in quale a maiò parte di l'altitudine altitudine temperature, ma quandu l'humidità ùn hè micca troppu altu. Hè nantu à l'India orientale è Birmania, induve per a prima volta è pruvatu di stu fruttu dolci dolce.

Gradually, mango trees, or more precise plants that grew from bone fetal began to fall into Malaysia, Africa East, Asia, United States, and not long ago appeared in our country. Ma postu chì i pianti sò assai sensibiliati à u friddu, ponu criscenu solu in i jard è di i serdi cale.

Cumu facianu u mango in natura?

Manga à l'arburetti sò assai decorattivi quant'è in u periodu di fruttu, è tutta l'annata, perchè si rifiriscenu à u patale di vivre, chì si trova, piante sfondate. I so lonzii glitteri alargati ponu esse veramente verdi o cù un pezzu di sma in crimson: tutta di a spezia, è ci sò dui - indiani o Filippini.

L'altezza di certi alcalli righjunghjenu i 20 metri, è in parte appartenent à longu livers, ci sò specimens di 200-300 anni, chì cuntinuanu a darà fruttu.

I frutti chì pianu à 700 grammi rimendini nantu à rimi di filamenti di circa 60 cm in u largu. Un tali tipu pocu è attrae l'attinzioni di i turisti visitanti i paesi tropichi per a prima volta. Quandu s'immarca, à novu secondu secondu l'spezia, anu un cordu pallu verde o aranciu.

Cumu manghja cresce in casa?

Malgradu u fattu chì u manghju hè un fruttu tropu, hè pussibule acquistà un arbre da l'osci, ancu in i cundizioni d'un appartamentu. Sicura chì ùn hà micca criscenu à una altezza di 20 metri, assai menu ùn pò micca furnisce u fruttu, ma puderà di decorà u locu.

A disprezza di u mango à furnisce u fruttu in casa hè duvuta à un praticu sviluppu di u sistema di e razzii, perchè in natura, alcuna 6 metri è vai in u profunnu.